9D

98 8 0
                                    

Ir aš.... Aš užmigau... Jaučiausi saugi su Gigi. Žinojau kad jis mane apsaugos. Miegas buvo saldus.....
*Gigi pov.*
Kai išgirdau Megan kalbant taip... Aš tiesiog pakraupau,žinoma pats buvau nekitoks. O ja privertė taip daryti Tommy. Tommy jos pagrobėjas... Aš jam neleisiu jos nuskriausti. Nors turėčiau atkeršyti jei už brolį.
Džiakas pripažystu buvo ištvirkęs, pasipūtęs,visko norinti,o ko negauna pasėma prievarta. Nors jam buvo 17 metų,bet jis buvo šlugštus. Jo ateitis buvo ,kad mirs ne savo mirtimi....
-Tommy?
-Ką?
-Kodėl pagrobiai Megan?
-Aš jos nepagrobiau...
-Tai kodėl ji taip sako?
-Nes...nes... Negaliu tau atsakyti...
-Na gerai,bet prie jos neprikiši piršto...
-Megan man patinka,Gigi!!
-Man irgi Tommy,bet tu leidai ja pašauti,o ant galo dar jai ranką perpjovė Džiakas... Kuris vos nekliudė venos... Beja o kiek ji žmonių nužudė?
-Du...
-Koks pirmojo vadas? Ir kaip suprasti ji tau išgelbėjo givybę?
- Tai buvo...
-Sakyk!!!
-Tai buvo... Buvo tavo... Tavo brolis...
-Kuris? Ir gali viska normaliai paaiškinti?
-Gari,tai buvo Gari,jis bandė ja ,bet laiku spėjau įeiti į kambarį ir aš voštelėjau jam. Jis sukniubo,o Megan duso,nes jis buvo jei į burną įkišęs skudurį. Tada aš ja išlaisvinau. Ir žiūrėjau į ją. Ji tik sušuko saugokis. Tada pajutau slūgų kritimą ant grindų o jos rankos buvo kruvinos....
-Na gerai,o Džiakas?,-man paklausus jis atkišo kruviną raštelį... Kureme buvo parašyta: "Tai ką mielas Džiakai,nepavyko tau manimi pasinaudoti ir nepavyks perskaityti šį laiškelį,nes esi anapilį,žinau,žinau tavo žymė man ant rankos liks amžinai. O jei skaitai šį laišką Tommy tu atsimink aš atkeršysiu už pagrobimą,už šūvį, ir gali būt kad aš esu ligoninėja dar varijantas merdžiu arba jau miriau,nes kraujas taip greitai laša kaip lietus iš dangaus.
              Su meile Megan"
-Dabar aišku.... Jame buvo virš dvidešimt dūrių...
-Na ką n......

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant