-Dar čia baika. Aš kai laukiausi Andžialos. Tai išsikankinau tris mėnesius nuo pastojimo,-ji žiūrėjo rimtu veidu.
-O vargeli.
-Kas?
-Ir vėl,-ištarus skuodžiau į tuoleta. "Kodėl būtent vėmimas?" ir vėl kartojasi rutina. Jau buvau virtuvėje.
-Imk išgerk šita vaista,-kažkokia ružava tablete atkišo. Aš išgeriau.
-Nuo ko ji? ,-paklausiau.
-Nuo pykinimo,-ji šyptelėjo. Taip ėjo penki mėniasiai. Jums ydomu ką nuveikiau per juos ? Ar sutikau Gigi? Ar Tommy? Kaip jaučiausi? Kaip mano mažylė ar mažylis jaučiasi pilvukyje? Ar viska pamiršau? Ar sapnuoju košmarus? Ar manęs ieško ? Ar sužinojau iš kur Loli pažysta Gigi? Ar dirbau? Ir kokį darbą turėjau? Atsakysiu jums į visus teiginius. Per visus šiuos mėnesius man nežmoniškai buvo bloga. Guodė ir slaugė Saša. Dažnai prižiūrėdavau mažylę,kai Saša turėdavo išvažiuodavo. Gerai susitariau su Loli jis man buvo lyg brolis. Jis mane duprasdavo. Išsinuomojau butą netoli nuo Saš. Žinoma kol nebuvo matyti pilvuko įsidarbinau modeliu. Gerą atlyginimą mokėjo. Apsirūpinau... Taigi du kartus prasilenkiau du Tommy. Jis buvo paniuręs ir prislėktas... O Gigi mačiau kokia dešimt kartų. Bendravom kaip nebūtume susitikę. Bet žinot kas geriausia? Jis atskleidė man apie manę kaip mane išgrlbėjo,pamilo,ka butų padaręs kai buvo neblaivus,jis sakė jei sutiktų Megan gailautų atgalios. Nors ir ji paliko jiems su Tommy raštelį kad atleidžia. O Tommy labai pergyvena. Bandė .... Žinoma mane tai labai sukrėte,bet reikia eiti tolyn,nes gyvenimas nestovi vietoje. Taigi sužinojau iš kur Loli pažysta Gigi. Jie yra tolima giminė... Labai tolima... Per ši laika visi priprato prie naujosios aš. O mano mažylė. Taip taip mažutė. Aš laukiuosi mergaitės.Ji sveikutė,bet mėgsta spardytis o tai man sukelia didelius skausmus.... Taigi dabar einu gatve. Lauke saulėtą šilta. Vėjas gaivus. Aidamai mano dėmesį patraukė skrajutė su paieška... Toje skrajutė buvo gražios panelė nuotrauka. O poja parašyta :" Gal kas matėte panelę? Ji dingo balandžio 3 dieną. Turi didelį rangą ant rankos. Ilgų geltonų plaukų. Žalsvų akių. Ūgis prie 1.60. Dingo apsirengusi pilką maikę ir juodus šortukus. Jeigu kas matėte paskambikite numeriu 865449090(išgalvotas). O ta panelė... Panelė...
YOU ARE READING
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomanceBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...