Tokia pat kraujo grupę turi.... Turi Tommy.... Bet jeigu jis jei taip padarė.... Tikrai neduos jo. Bet kas nerizikuoja tas negeria šampano....
*Pokalbis su Tommy*
-Tommy?,-aš buvau lavai piktas.
-Taip,-atsakė labai jaudinantis.
-Man reikia tavo kraujo....
-Kam?
-Ateik į operacinia,-pasakęs padėjau ragelį...
*Tommy pov.*
Skambino Gigi. Jam reikėjo mano kraujo. Bet kam? Bet jis liepė man ateiti į operacinę. Aš nekad ėjau,bet Bėgau... Pribėgus atidariau duris.... Ir man vaizdą užstojo Gigi. Ir vedėsi į kambariuką kraujui imti.... Prasisukęs pamačiau gulintį kūną ant stalo,bet veido nemačiau. Man spėjus įeiti. Gigi mane nutenkė ant kėdės.
-Man reikia tavo kraujo!,-pakeltu tonu išrėkė.
-Kam,-aš paklausiau.
-Viena mergina gali mirti.... Jos kraujo grupė tokia pat kaip tavo... Ir gali būt kad tu ją sužeidiai....,-jis baigė viską išsakyti...Bet aš nieko nesužeidžiau. Ir jeigu aš išgelbėsiu merginos gyvybe... Tada duosiu kraują... Jis man į vena suvarė adata. Ir jau ruošėsi išeiti.
-Gi kas ta mergina?
-Nežinau,radau ja labai nusilpusia su perpjauta ranka ir šūviu šone,-kas tai gali būti. Megan buvo pašauta,bet nesuperpjauta ranka. Tai ne ji. Gigi mačiau kaip sukinasi apie tą merginą. Vis žiūrėjo į aparatus. Ir vis glostė jei vedą... Pirmą kata jis toks švelnus ir pasirengęs ką nors išgelbėti.... Matyt ji nuostabaus grožio.... Mano kraujas tekėjo vamzdeliu į pakelį.... Taip gal kokia valandą....
*po valandos*
Maišelis buvo pilnas. Atjungęs maišelį. Ištraukęs adatą iš venos sutvarkė man ranką:Užklijavo su pleistru. Žinoma kaip eilinį sykį svaigo galva. Gigi man po nosim pakišo stiprios kavos puodį ir aš
ant kušetės . O Gi pačiupęs kraują nulėkė prie tos panelės. Pakabino kraują ant stovo ir šlangutę su adata jai įdūrė į ranką. Kraujas lašėjo po truputį. Man buvo įdomu kas ta išrinktoji kuria rūpinosi Gigi... Bet jis atėjo su kruvina maikute. Su tokia kuria buvau aprengęs Megan. Negi ten ji??. Ne tai negali būti tiesa,o tokių maikučių yra tuzinai.
*Po poros valandų*
Kraujas buvo sulašėjęs tai merginai. O aš atsigavęs. Mes ėjome operacine,kai ta mergina pradėjo tarti vaikino vardą. O tas vardas.....
VOCÊ ESTÁ LENDO
BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔
RomanceBuvau silpna,glėžna būtybė,bet vienas įvykis mane pakeitė. Tapau šaltakrauja kale kuri trokšta vaikinų kraujo. Nemokanti mylėt... Bet gal viskas pasikeis? Gal kai atsiskleis paslapties šydas ji taps laiminga... Galės mylėt,o gal net prisidės prie ko...