23D

50 6 0
                                    

-Žinutė nuo Loli! Pinigų jau turim,-pasakė Saš. O aš negalėjau patikėti tuo. -Dabar važiuojam į plastinių operacijų centrą....
-Pl pl... Jugi reikia užsiregistruoti.
-Ne,kavailiuke nereikės.
-Kaip?
-Aš ten dirbu,tai tau be eilės.,-aprengėre mažylę.Man Saša davė savo gėlėtą suknelę. Plaukus susisukau į kuodą ir ant akių užsidėjau akinius. Paėmiau Audžiala ir leidomės laiptais. Išėją laukan įsėdomia į mašiną. Aš prisegiau mažąją princese. Kelias buvo tolimas. Važevome tol kol mums kelią pastojo šviesaforas. Man pasisukus į langą išvydau.... Išvydau Tommy.
-O šūdas,-pasakydama susisukau link Andžialos.
-Kas?
-Nesidairyk ir netark mano vardo. Nes užvairo mačiau Gigi. Jie manęs ieško.
-Na gerai.,-jei pasakius įsižiebė žalia spalva. Mes nurūkome. Ir atitrūkome nuo jų. Po 15min buvome šalia chirurginės ligoninė. Aš nešiau Audžiala,kad manęs niekas neatpažintų. Mums įėjus į vidų Saš kažkur dingo. Tai aš nutariau atsisėsti. Man luktelėjus pora minučių atsirado ir Saš. Ji paėmė mergaitę.
-Viskas sutvarkyta,eimia.,-Aš sekiau paskui ją. Mes liftu kilome į trečia aukšta. Priėjome kažkokį kabinetą. Ji pasibeldė ir mes užėjome.
-Sveiki,-malonus balsas pasilabino. Tai buvo Maikas.
-Labas,choru pasakėm
-Taigi čia Megan
-Malonu.
-O čia,-pertraukiau ją
-O čia Maikas,-mačiau kai jų veidai persikreipia.
-Mes pažystami?,-jis paklausė.
-Neatsimeni pačios geriausios draugės iki penktos klasės?,-pasakius palikau mažą šypsenėlę.
-Megan tu čia?
-Taip,-jis priėjęs stipriai mane apkabino.
-Koki vėjai čia atpūtė?,-jis paklausė.
-Reikia operacijos
-O kam?
-Ilga istorija.,-vis mislijau kaip jis nepastebėjo randų?
-O šitus eitų panaikinti?,-atkišau abi rankas,rodydama jam randus
-Visai ne,bet tik aitų padaryti kad jie būtų blankesni,-pasakė.
-Tai gerai ir reikia kad man veidą pagražintai,tik...,-nutilau.
-Gerai,tik kas?
-Nepakenks visa tai kūdikui?
-Ne,o tu laukiesi?
-Taip
-Kaip miela,mano žmona irgi laukesi.
-Aww.Taigi kada operacija?
-Už penkių minučių,-jam pasakius mes pakilome ir išėjome. Laukėme tos penkios minutės ėjo taip ilgai,lyg visa amžinybė.
**po 5 minučių**
Atėjo Maikas. Jis mane išsivedė. Įėjome į šalta patalpa. Jis man davė specialius drabužius kad apsirenkčiau. Štai jau apsirengiau.
-Gulkis,-jam pasakius pasijaučiau nejaukiai,bet atsiguliau ant šalto stalo. Ant veido pajaučiau kaukę.
-Skaičiuok iki dešimt.,-jam pasakius pradėjau:vienas,du,trys,keturi,pen... Nespėjau pasakyti ir mano akys užsimerke. Mano kūnas atsipalaidavo ir aš panirau į gilų miegą

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Where stories live. Discover now