16D

58 7 0
                                    

Ji buvo tokia šilta ir švelni... Man buvo taip gera. Tad prisispaudžiau arčiau. Ir supratau kad slėpiau jausmus. Kuriuos jaučiau Tommy. Jis pabučiavo man į žadną. Ir aš pajaučiau jo nemažą draugužį. Hmmm esu dar sujaudinta. Atsisukau į Tommy,o jis žiūrėjo tarytum valgytų mane žvilgsniu.
-Tavo draugužis pabudo,jis tik nusuko veidą. Bet tai aš turėjau padaryti. Uždėjau ranką ant Tommy penio ir pradėjau judinti vienodu tempu. Jis pradėjo urgsti,o aš įsisiurbiau jam į lūpas. Jo rankos  palindo po maikute ir slinko link krūtinės,kuri buvo nuoga. O mane tai jaudino. Jo rankos buvo švelnios. Aš drėkau lyg... Lyg nežinau kas... Staigiu judesiu Tommy nuvilko maikę ir aš laikau ant apatinių,kaip ir jis ... Jo burnoja buvo mano krūtis jis ja čiulbė. Ir aš nesusilaikiusi išleidau gilę aimana... Negalėjau sustoti jis toks seksualus... Jo pasididžiavima laikiau rankose ir vis greičiau judinau. Jo aimana buvo garsesnė ir garsesnė.
-Megan nežaisk su manim,-pasakęs nuplėšė mano apatinius. Įėjo į mane išlėto. Jaučiau skausmą,bet jis buvo malonus.jo judesiai buvo tolygūs sykeis su pagreitėjimais. Liedsykiu.Man buvo taip malonu ir kūnas atsipalaiduoja. Pasiekėme orgazma. O Tommy nukrito ant mano krūtinės ir apsikabino stipriai. Žaidžiau su jo šiuveliūra ir supratau,kad Tommy užmigo... Jis buvo toks karštas,o jo presiukas lyg ledo kubeliai... Žiūrėjau į jo mielą veidą. Jis atrodė,kaip vaikas. Kurio noras išsipildė... Svajojau tai padaryti su mylimu žmogumi,bet mažum aš suklydau. Bet mano mintis nustelbė.

BLOODY HEART//: DONE [LT] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin