A/N: I don't own Detective Conan dan Kaito KID. Saya cuma memiliki watak OC sahaja. Jika saya adalah pemilik anime Detective Conan saya akan pastikan Conan dan Shinichi adalah dua orang yang berbeza.
Alert:Perhatian cerita ini bergenre shonen ai/yaoi. Sekiranya anda tidak berminat jangan membacanya. Anda telah di di larang jangan menyesal pula ya kalau telah membacanya. Maaf jika ada kesalahan bahasa dan ejaan.This is my first fanfiction hope you like it.
Genre:Humor, super power,romance
Synopsis cerita:Hannah Johnson gadis tulen berketurunan Amerika namun tinggal di Landon bersama keluarganya telah menemukan sesuatu yang luar biasa telah mengubah hidupnya. Dia telah mendapati dirinya terperangkap di dalam dunia anime kegemarannya, Anime Detective Conan. Bukan itu sahaja, dia juga telah mendapati dirinya bukan lagi seorang perempuan. Dia kini terperangkap dalam tubuh seorang pemuda belasan tahun yang bernama Sotaru Nanomiya, pemuda kacukan Jepun-Belanda. Setibanya di dunia itu dia tinggal dengan Heiji Hattori untuk sementara waktu lalu dia berpindah ke Beika dan menemui Detektif Boy yang di anggotai oleh Conan Edogawa dan teman kecilnya yang lain. Pertembungannya dengan Kaito Kid juga telah merapatkan hubungan mereka berdua. Namun siapa sangka hidup bahagianya mula kucar kacir apabila dia telah mengetahui rahsia di sebalik pembunuhan sepasang suami isteri yang bernama Hideoshi Nanomiya dan isterinya Akemi Nanomiya. Mereka berdua adalah ibu dan ayah kepada pemuda yang di rasukinya. Apakah reaksinya apabila mengetahui kebenaran di sebalik kewujudannya di dunia itu. KaitoxOC(main pairing)
OC appearance: Dia memiliki rambut yang bewarna kuning keemasan dan anak mata yang bewarna hijau kebiruan. Memiliki bentuk muka bujur yang di warisi daripada keluarga belah ibunya dan mata hijaunya daripada bapanya. Dia memiliki kulit yang bewarna putih susu. Bulu matanya juga lentik dan tebal mengalahkan wanita. Hidungnya juga mancung. Bibirnya yang mugil mengalahkan wanita. Senang citer watak utama memiliki wajah seperti prince charming yang keluar dari buku dongeng gitu. ( wajahnya boleh lihat pada cover gambar)
Traits: Baik hati, berani, seorang yang caring dan boleh menjadi menakutkan sekiranya dia sedang marah. Perlu berhati-hati dengan sisi sadisnya.Otaku maniak ketika di dunia lamanya.
Height: 173 cm
Crush: Kaito Kuroba (KID)
YOU ARE READING
Welcome to New World(Detective Conan)✔
FanfictionHannah Johnson gadis tulen berketurunan Amerika namun tinggal di Landon bersama keluarganya telah menemukan sesuatu yang luar biasa telah mengubah hidupnya. Dia telah mendapati dirinya terperangkap di dalam dunia anime kegemarannya, Anime Detective...