Jason POV
Ajung acasa la Jake, intru in living si observ ca deja toti sunt praf. Ma servesc cu o tigara, proaspat pregatita de pe masuta de cafea si ma indrept spre frigider sa imi iau o bere.
- Hei cred ca imi esti dator cu 100$! il aud pe Jake strigand de pe canapea. Josh mi-a spus ca i-ai zis sa ti-o prezinte pe prietena iubitei lui, care banuiesc ca e papusa ta. Ce bou esti!
- Sa ti-o trag! ma indrept spre el si ii arunc in scarba cei 100$.
- E o placere sa fa afaceri cu tine! imi spune razand in timp ce admira bancnota de 100.
- Du-te dracu!
Pufai din tigara si imediat simt o euforie relaxată şi visătoare. O vad doar pe ea...
La un moment dat isi face aparitia si Ramon. Chiar daca facem parte din aceasi gasca si petrecem mult timp impreuna, niciodata nu l-am considerat un prieten. Mereu a fost o oarecare competitie intre noi, pentru ce nu stiu exact.
Se aseaza pe canapea langa Jack isi aprinde si el un joint si ma intreaba razand:- Ce faci Jason, mai nou le-o tragi minorelor?
- Ce?!
- Tipa de mai devreme de la petrecere, parea cam minora.
- Parea, dar nu e!
- Si nici nu cred ca i-a tras-o! sare repede cu gura Jake. Asa mica cum o vezi, afurisita nici macar nu a vrut sa ii spuna cum o cheama. Mi-a adus 100$, idiotul a pierdut pariul.
- Pe bune?! Ce naiba, Black, ti-ai pierdut vrajeala la femei? o spune ranjind.
- Hei, sunt prieteni, nu ai auzit ce a spus gagica? spune Jake, care deja se prapadea de ras. Mai nou Jason se imprieteneste cu femeiile.
- Taca-ti fleanca!
- Buna bucatica prietena ta, te deranjeaza daca ma dau eu la ea daca tu tot nu o vrei? intreaba Ramon curios.
La naiba cu el, daca ii atinge un fir de par, jur ca ii rup minile si i le var in fund.
- Nu am spus ca nu o vreau! ma trezesc gandind cu voce tare.
Noaptea trece mai departe cu multa bautura si tigari asa ca ma trezesc din nou mahmur in ultimul hal. Jake imi trimite mesaj ca e la cafenea impreuna cu Alice si ca ma asteapta acolo.
Vad numarul ultimului apelant si imi amintesc ca e numarul lui Nicky. O sun.- Alo? ii aud vocea somnoroasa.
- Buna dimineata, papusa! Ai dormit bine, m-ai visat? Hai imbraca-te, in 30 de minute sunt in fata casei tale. Te scot la o cafea! Pa! si ii inchid fara sa ii dau ocazia sa imi raspunda.
~~~~~~
Nicky POV
Ce naiba a fost asta? Cine naiba se crede sa imi spuna el mie ce sa fac? Ma ridic lenesa din pat si merg la dus. Dupa vreo 15 minute, ies imi aranjez parul si ma imbrac cu o pereche de blugi si un tricou simplu alb. Aud telefonul care imi suna sub perna.
- Ai 5 minute sa cobori, daca nu vrei sa o strig pe mama ta sa iti dea voie la joaca!
- Ce?! Esti nebun? Nu vin nicaieri!
- Tanti mama lui Niiiiicky... il aud atat in telefon cat si prin fereastra deschisa.
- Taci! Cobor acum!
Cobor in graba scarile, sa nu cumva sa inceapa nebunul sa faca vreo scena iar. Asta imi mai lipsea sa ma auda toti vecinii. Ma incalt si ies din casa.
Il vad rezemat de motocicleta cu un zambet pana la urechi. Ce frumos e, simt cum ma inrosesc toata.
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...