LeaArmstrong never give up!
Jason POV
Astept cu nerabdare ora pranzului. In sfarsit, am senzatia ca de data aceasta vom reusi sa ne rezolvam problemele si sa accepte sa fim din nou impreuna. Un zambet mi se intinde pe toata fata, doar la gandul ca in curand o voi putea strange in brate si o voi saruta.
Un ciocanit scurt in usa biroului, ma trezeste din starea mea de visare.
- Frate, ai incurcat-o! imi spune Luke usor amuzat. Priveste!
Imi arunca pe birou, o revista de scandal pe a carei coperta e o fotografie mare cu mine si Taylor. Simt cum mi se inmoaie genunchii.
- M-a sunat Vanessa sa imi spuna ca ai aparut in toate revistele mondene! Aaa... mi-a spus sa iti transmit ca esti un nesimtit! pufneste el. Sa te vad cum o mai dregi si de data asta!
Ridic revista intre degete si cand vad titlul, simt cum un val de caldura ma loveste brusc.
"Cuplul momentului..."
- Ce dracu?!
- Cu Taylor Swift?! Waw! Dar chiar trebuia sa iti faci de cap cu ea in vazul lumii? Stii ca e urmarita de paparazzi la tot pasul. Mare prost mai esti!
- Esti tampit sau ce? Nu e nimic intre noi, suntem doar prieteni stii bine. M-a sunat ieri si m-a rugat sa fiu garda ei de corp in aceste zile cat e in New York.
- Iarta-ma frate, dar cine vede ce e scris aici...
Deschid revista si cand vad articolul si pozele din interior, ma asez pe scaun si trag de nodul de la cravata. Simt ca aerul nu imi mai ajunge. Nicky...
- Sa-mi bag ceva! Daca a vazut Nicky revista, sunt un om mort! Desi daca a vazut-o Vanessa e clar ca...
- Bafta, omule! spune Luke in timp ce imi paraseste biroul.
La naiba! De o mie de ori, la naiba! Ce fac acum? Pfoa... Imi trec mainile nervos prin par si incep sa ma plimb ca un leu in cusca. Asta, e... O sun, sper sa imi raspunda!
- Ingeras... incep eu cand vad ca mi-a raspuns.
- Deci intai de toate vreau sa iti spun ca esti un mare... dar mare nesimtit, dobitoc si nenorocit! Vad ca ti-ai gasit consolarea repede! tipa o voce pitigaiata, care sigur nu e a iubitei mele.
- Poftim? Tu cine esti?
- Sunt, Vanessa, idiotule!
- Idiot?! Da-mi-o pe Nicky la telefon! Nu am ce sa vorbesc cu tine! pufnesc nervos.
- Oh...tu chiar ai un tupeu jegos! Dupa ce te-ai tavalit cu vedeta ta, acum o cauti pe Nicky, nu? Ce mai vrei, Jason? Nu te-a safisfacut blonda si vrei supliment?
- Vanessa, nu ma provoca! Nu s-a intamplat nimic intre mine si Tay... Suntem doar prieteni de cativa ani si sunt garda ei de corp pentru cateva zile, iar daca nu crezi intreaba-l pe Luke! Vreau sa vorbesc cu Nicky acum!
- E la baie, varsa!
- Varsa? E bolnava? intreb ingrijorat.
- Nu stiu, nu se simte bine si e cam palida de cateva zile! Spune ca e din cauza oboselii si a problemelor din ultima perioada!
- Hmm... Ce dracu, Vanessa? Sunteti medici si stati asa, pana nu mai puteti? Du-o sa o consulte cineva! Acum spune-mi ce a zis de articol?
- Nu cred ca stie nimic... ups...
- Ce e?
- Tocmai cred ca a aflat, e cu o revista in mana si se indreapta spre mine! spune cu o voce stinsa Vanessa.
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...