Capitolul 18 - Iertare

9.1K 509 75
                                    

crtpas si riseblack_ au niste carti frumoase! Aruncati o privire!

Jason POV

Ajung acasa, ma grabesc sa fac un dus si sa imi iau haine curate si ma pregatesc de plecare.
In drum spre casa, am sunat-o pe Nancy, secretara mea, sa imi faca rezervare si sa rezolve tot.

Trebuie sa ajung la New York cat mai repede, desi nu imi place ca a trebuit sa plec fara sa lamuresc treburile cu Nicky, problema de la New York nu sufera amanare.

Unde naiba e Christine, la ora asta? Trebuie sa plecam urgent. Iau telefonul si o sun. Nu raspunde! Pufai nervos! Daca nu plec acum voi pierde avionul. Asta e, plec fara ea! Ii voi face o rezervare pentru urmatorul zbor. Ii scriu rapid un mesaj.

" A trebuit sa ma intorc urgent la New York! L-au gasit! Te sun cand aterizez!"

Cateva ore mai tarziu, ma aflu in sediul agentiei mele Black Security, rasfoind cu atentie dosarul adus de catre agentul Dwan. Privesc cu atentie fotografia din dosar si am impresia ca undeva l-am mai vazut pe barbatul din ea, dar nu imi amintesc unde.

- Totul se potriveste, corespunde cu descrierea martorului din acea seara, iar din investigatia ta rezulta ca in acea perioada se afla acolo. Trebuie sa vorbesc cu el, inainte sa il dau pe mana politiei.

- Din cate am observat, isi schimba locatia destul de des, nu sta mai mult de o luna in acelasi loc.

- Ce stim despre familia lui?

- Tot ce am putut afla e ca nu a fost casatorit niciodata, ca in ultimii ani a locuit singur, dar ca ar avea un copil dintr-o relatie?

- Copil mic?

- Nu, are aproximativ 22-23 de ani.

- Aham... Bun, vreau sa vorbesc cu el! Vreau sa il privesc in ochi pe cel care mi-a ucis tatal pentru o sticla de wiskey! spun scrasnind din dinti.

- Din ultimele informatii inca locuieste la adresa din dosar. E sub supraveghere permanenta, daca va pleca vom stii unde pleaca.

- Multumesc, Nadia! Ai facut o treaba, excelenta. Pe Luke nu l-ai vazut?

- Cred ca iti inghesuie secretara pe undeva! spune amuzata.

Fac ochii mari si realizez ca Nancy nu prea era in apele ei cand am ajuns, se fastacea mai mult decat de obicei.

- Hei! Fara sex in agentia mea! Nu am specificat asta, in fisa postului? rad si eu.

- Mda... doar ca Inflacaratul Luke nu e doar un simplu angajat in agentie... spune Nadia sarcastic.

Se aud batai usoare in usa si zarim capul lui Luke.

- Se poate? intreaba el.

- Intra, Inflacaratule!

El se uita mirat la mine, iar eu cu Nadia pufnim in ras din nou.

- Hei, ce aveti? Voi radeti de mine?

- Ei... Nu...doar ne intrebam de ce e Nancy atat de sifonata in dimineata asta.

- Ce bou esti! rade el. Vezi poate te aude, biata fata!

- Da... Dar tu esti un taur comunal, pe aici, vad! Ce dracu, Luke, in alta parte nu iti gasesti femei?

- Bine, gata... Am inteles ideea! Acum spune-mi, tie cum ti-a mers in Boston?

- Nu vrei sa stii! spun mohorat.

- Atat de nasol?

- Iti povestesc mai incolo!

Black PassionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum