CClicinschi si MarianaTimpu multumesc pentru aprecieri!
Jason POV
M-am lasat tarat de Luke in The Pony Bar, cel frecventat de agentii mei si majoritate politistilor din oras. Nu mai bausem de ani buni, dar acum simteam nevoia sa imi inec amarul. Nu puteam si nu vroiam sa accept ca l-a ales pe el. Dar la ce ma puteam astepta? Sa apar dupa 4 ani cu o presupusa iubita si sa imi sara in brate? Cat de tampit pot fi? Simt ca gelozia ma arde pe dinauntru si nu pot face nimic sa o sting.
Si apropo de presupusa iubita... Unde dracu e Christine? Nu am reusit sa dau de ea toata ziua. Scot telefonul din sacoul buzunarului si incerc sa o sun iar...E inchis! Mark...- Hei, Mark! Ce faci, amice? Sper ca nu te-am trezit!
- Jason?! Stii ca e 2 noaptea, nu? Unii ne trezim devreme sa mergem la munca! Stai... Ce naiba se aude, esti intr-un bar? Esti beat? Hai ca asta e noua...
- Ce stii tu de iubitica mea si eu nu stiu?
- Nu am vorbit deloc cu Nicky! Nu stiu la ce te referi!
Ce?! La dracu, de ce trebuie sa imi aminteasca de ea?
- Ma refeream la sora-ta, desteptule!
- Aaa... Nu a plecat cu tine?! Credeam ca e cu tine! Cand am ajuns de la petrecere nu mai era in camera, am crezut ca ai luat-o cu tine!
Simt ca starea euforica imi dispare instantaneu si nelinistea ii ia locul. Ceva nu e in regula.
- Ce dracu?! Mark, am lasat-o in pat dormind! Dimineata cand am ajuns acasa, era plecata! Toata ziua a avut telefonul inchis!
Il aud cum inghite in sec la celalalt capat al firului.
- Jason, unde poate fi? intreaba ingrijorat.
- Nu stiu, dar o sa aflu! Te anunt cand stiu ceva! Pun acum sa o caute!
- Te rog! spune cu voce stinsa.
Intrerup convorbirea si il trag pe Luke de langa domnisoara pe care tocmai o invita la el acasa, sa ii arate colectia lui de DVD-uri cica. Pe bune?!
- Luke, plecam! Acum! marai la el.
- Hei, inteleg ca tu esti fara chef, dar nu imi strica mie combinatiile! N-am chef sa dorm singur in noaptea asta! Mi-e urat! riposteaza el razand.
-Nu am chef de glume acum! Christine, a disparut! Suna la agentie si localizeaza-i telefonul, dupa care ma anunti urgent. Eu merg acasa, in caz ca apare intre timp! spun serios.
- Aaa...In regula! expresia fetei ii devine una serioasa. Te anunt in data ce aflu ceva! spune in timp ce isi duce telefonul la ureche si iese in graba din bar.
Platesc consumatia, ies din bar si urc in masina. Ii spun lui Tim, soferul meu, sa ma duca direct acasa.
Unde o fi Christine?! Sper ca e bine! Ea nu obisnuieste sa plece nicaieri fara sa ma anunte. Dar ceva nu se leaga aici...
Ajung la apartament si dupa ce imi arunc sacoul si pantofii la intrare ma indrept spre dormitor cu gandul sa fac un dus pana cand ma va suna Luke.
- Buna, iubitule! Ti-am lipsit? vocea ei sparge linistea din dormitorul aflat in bezna, facandu-ma sa tresar.
- Unde naiba ai fost, Christine? Am incercat sa dau de tine toata ziua, deja am inceput sa imi fac griji.
- Si de grija mea ai inceput sa bei sau de grija ei? intreaba sarcastic.
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...