Acest capitol il dedic surioarei mele talentate, RamonaNicoletaIonia ! Va invit sa ii cititi lucrarile! Love you sis'!
Nicky POV
Imi deschid ochii lenes, in timp ce pleoapele imi sunt mangaiate de soarele arzator al diminetii. Mi-e prea cald si imi simt gura uscata. Incerc sa ma ridic lent, dar un brat puternic ma trage inapoi in pat.
- Mai stai putin, iubito! imi spune tinandu-ma strans in brate si cu nasul in scobitura gatului meu.
- Jason, ma gadili! chicotesc eu. Ma dor toate si mi-e foarte sete! Lasa-ma sa ma ridic!
- Daca imi promiti, ca de data aceasta nu mai fugi de mine! Ca ramai cu mine pentru totdeauna!
- Iti promit! ii spun in timp ce ii astern un sarut pe buzele moi.
Ma ridic din pat si iau de pe jos camasa lui alba si o pun pe mine in timp ce ies din dormitor si ma indrept spre bucatarie.
Beau un pahar de apa rece, imi prind parul intr-o coada de cal in varful crestetului si deschid frigiderul pentru a scoate ingredientele pentru micul dejun. Am o stare euforica, asa ca incep sa cant si sa dansez.
Imi intorc privirea si il vad cum sta gol, in toata splendoarea unui zeu grec, sprijinit de perete, fixandu-ma intens. Ii admir fiecare particica de piele expusa. Il vad cum se incoarda si inghite in sec.- Iti place sa te holbezi, domnule Black?
- Cine vorbeste? mi-o intoarce el.
Ma intorc cu spatele la el in timp ce bat ouale pentru omleta intr-un bol, pe care aproape il scap din mana cand ii simt buzele si respiratia fierbinte pe gatul meu.
Se lipeste cu trupul gol de spatele meu, imi ia bolul din mana si il aseaza pe blatul mobilei din bucatarie.
Isi strecoara o mana prin camasa si imi cuprinde un san in palma, facandu-ma sa simt o durere ciudata amestecata cu placere. Cealalta mana si-o infasoara in jurul cozii mele tragand usor de ea, facandu-ma sa imi inclin capul pe spate, astfel oferindu-i un acces mai mare asupra gatului meu, pe care incepe o tortura arzatoare cu varful limbii. Mana de pe san si-o coboara in mangaieri fine intre picioarele mele si simt cum ma patrunde cu un deget, luandu-mi feminitatea in palme si facandu-ma sa tresar de placere.
- Ce umeda esti... Mereu pregatita, ingeras! spune in timp ce isi continua dulcea tortura.
- Oh, Doamne! Jason... Ce faci? Nu aici... spun gafaind.
- Shh... iubito! Doar... simte! spune in timp ce isi retrage mana si intorcandu-ma cu fata la el, ma ridica si ma culca pe masa pe care o goleste dintr-o singura miscare.
Isi face loc intre coapsele mele, patruzandu-ma cu pasiune iar si iar... ducandu-ma pe culmi nebanuite.
Doua ore mai tarziu, iesim din dus si ne pregatim sa mergem la servici. Pentru mine e prima zi la spitalul Lenox Hill si urmeaza sa ma intalnesc cu Mark.
Ma intorc din nou in baie si imi caut trusa de machiaj in dulapiorul din baie si observ ceva care ma face sa inlmnesc... Ganduri mi se deruleaza in minte: lesinuri, greata, ameteli, stari de oboseala, sensibilitatea sanilor... absenta menstruatiei?! Oh, nu! Cum naiba nu mi-am dat seama mai devreme?
Ies panicata din baie si simt cum camera pare tot mai mica. Jason ma priveste fix si tot ce mai puc sa vad e ca se ridica brusc si se indreapta speriat spre mine.Un miros intepator de dezinfectant si medicamente, e primul lucru pe care il simt inainte sa ma trezesc singura in camera alba de spital. O doamna doctor intra zambind in salon si se apropie de mine.
- Cum va simtiti, doamna Adams? Sund Dr. Philis More si sunt medicul dumneavoastra curant.
- Domnisoara! o corectez eu. Sunt bine, multumesc! spun cautandu-l din priviri pe Jason.
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...