Jason POV
O priveam cum doarme... imi parea atat de linistita si de fericita. Desi a fost cea mai frumoasa noapte din viata mea, ceva ma macina pe interior... Pariul! Desi l-am castigat nu as putea niciodata sa ii spun lui Ramon si sa accept acei bani. Nu ii vreau! A fost o porcarie ceea ce am facut atunci si e cel mai mare regret al meu. Il regret mai mult decat ceea ce s-a intamplat in urma cu un an.
Ma ridic incet, fara sa o trezesc si merg sa fac un dus. E aproape dimineata si imediat trebuie sa se intoarca mama ei de la servici si nu cred ca ar fi foarte incantata sa ma vada aici. Las apa rece sa mi se scurga pe trup incercand parca sa imi sting focul ce imi macina inima si constiinta. Lovesc cu pumnul peretele din baie si imi vine sa urlu. Sunt convins ca se va intampla ceva si se va strica totul din vina mea. E prea buna, prea perfecta pentru mine. E prea frumos totul sa fie adevarat.
Cand ma intorc in camera inca doarme. Ii invelesc trupul gol cu patura, nu inainte de ai saruta spatele gol si a inhala parfumul de trandafiri al parului ei. Ma imbrac incercand sa nu fac galagie, o mai sarut o data pe crestet si plec.
Dau sa ma urc pe motocicleta si aud o voce care ma striga:- Jason? Ce cauti aici la ora asta? il aud pe Josh.
Exact ce imi lipsea!
- Ce dracu, Jason? Ai venit drogat la Nicky si pleci spre dimineata din casa ei? Voi...?
- Nu e treaba ta, Josh! Vezi-ti tu de blonda ta cu gura mare si ai grija ca altadata sa isi vada de ale ei. Defapt cred ca de la tine a inceput toata faza cu "fereste-te de Jason ca e un nemernic"! ii spun ironic. Ce naiba i-ai povestit despre trecutul meu?
- Nimic, frate! Nu te ambala! isi ridica ambele maini in aer. Eu tin la Vanessa si stiu ca si Nicky e o fata extraordinara la fel ca si ea, cu vise si ambitii mari, Jason. Vanessa tine mult la ea, sufera ca nu isi mai vorbesc, dar ii vrea binele. Esti prietenul meu, dar gandeste-te, merita sa fii tu acela care ii va frange aripile? Esti constient ca o vei face la un moment dat, nu? Ai uitat ce s-a intamplat ultima data cand ai frant aripile cuiva? Vrei ca povestea sa se repete?
Josh era singurul care imi cunostea trecutul, asa ca vorbele lui m-au taiat in carne vie. Stiam ca are dreptate, dar nu vroiam si nu puteam sa renunt la ea.
~~~~~~
Nicky POV
- Nicky, ce faci, nu te duci la scoala azi? aud ca prin vis vocea mamei si tresar speriata.
- Ja... incep sa il strig dar realizez ca nu mai e in pat langa mine. Imbrac maieul si pantalonii si imi iau repede telefonul de pe noptiera in speranta ca mi-a trimis vreun mesaj, dar nimic. A plecat din nou, fara sa ma trezeasca, fara sa imi spuna nimic. Dupa tot ce s-a intamplat azi noapte intre noi, a plecat ca un hot. Il sun si nu imi raspunde. Cu degetele tremurande ii scriu un mesaj dar nu primesc nici un raspuns. Simt o durere in capul pieptului si lacrimile incep sa siroiasca printre suspine.
- Nicky, ce e cu tine? ma intreaba mama care tocmai intrase in camera mea.
- Nu ma simt prea bine, cred ca am mancat ceva aiurea! mint eu.
- Ramai acasa, azi! Ma duc sa anunt la scoala ca vei lipsi pentra ca esti bolnava.
Imediat ce iese din camera, imi afund fata in perna si ii simt parfumul, durerea in suflet imi revine asa ca incep sa plang din nou gandindu-ma la tot ce s-a intamplat intre noi.
Un sunet ma trezeste din starea de amorteala si inima imi tresare pentru o clipa.- Buna, Vanessa! raspund sec. Te pot ajuta cu ceva?
- Buna! Uhm... stii... am vazut ca nu ai venit azi la scoala si cum tu nu lipsesti niciodata de la scoala, m-am gandit ca poate ai patit ceva. Stiu ca inca esti suparata si nu vrei sa vorbesti cu mine, dar tin la tine si vreau doar sa stiu daca esti ok? Imi lipsesti... imi spune cu vocea franta.
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...