Capitolul 15 - Reintalnirea

9.2K 566 36
                                    

aa22zz342 iti dedic acest capitol si iti multumesc ca ma citesti!

Nicky POV

Simt cum pamantul imi fuge de sub picioare si inima e gata sa imi sparga pieptul in momentul in care barbatul care vorbea la telefon se intoarce cu fata inspre mine. Doi ochi albastri, patrunzatori imi sageteaza inima. Privirea rece i se transforma instantaneu intr-una uluita. E...el! E... Jason!

- Nu...tu... Nu! Nu...nu esti real... Nu esti aici... pasesc cu pasi marunti inapoi, dand din cap in semn de negare, parca vrand sa ma trezesc dintr-un vis.

Privirea mi-e impaienjenita de lacrimi, iar nodul din gat nu ma lasa sa respir, sa vorbesc.Ma rasucesc si o iau la goana, ignorand tipetele din urma mea. Trebuie sa ies de aici cat mai repede. Nu poate fi adevarat! Nu poate fi aici, nu acum! E un cosmar!
Ies in strada si nici nu imi dau seama in ce directie o iau. Nu pot sa imi scot imaginea lui din minte. E atat de schimbat! Nu a mai ramas nimic din baiatul pe care l-am cunoscut in liceu, de cel de care m-am indragostit. Acum e un barbat impunator, cu o privire rece.

Nu realizez ca am ajuns intr-un parculet destul de intunecat si pustiu decat in momentul in care aud o voce in spatele meu:

- Hei, papusa! Te-ai ratacit?

Ma intorc speriata si trei barbati care pareau drogati ma privesc ranjind. Instinctiv imi imbratisesz trupul cu propriile maini.

- Ce, ti-e frig? Hai sa te incalzim noi! Iti vom face pasarica sa arda de placere! rade unul din ei.

Se apropie de mine ca un pradator care isi incolteste prada si ma prinde de una din maini. Simt ca sangele imi ingheata in vene!

- Ia mana de pe ea sau ti-o rup! aud o voce...desi e mai masculina acum, o recunosc! E vocea lui.

- Obliga-ma! spune ranjind atacatorul meu in timp ce scoate un cutit.

Nu apuca sa faca decat un pas inspre Jason, cand acesta ii apuca mana, i-o rasuceste cu o miscare rapida si il dezarmeaza. Il loveste cu un croseu si acesta cade secerat la pamant.

- Vrei si voi acelasi tratament? zice incruntat catre ceilalti doi, in timp ce isi netezeste sacoul.

Acestia o iau la goana, nepasandu-le de prietenul lor, care zace inconstient pe jos.

- L-ai omorat? intreb eu speriata. Ma aplec sa ii verific pulsul si imi dau seama ca doar a lesinat.

- Ce mama dracu, ala vrea sa te violeze si tie iti pasa daca e mort sau nu? Macar de ar fi! spune nervos cu pumnii stransi.

- Poate nu imi pasa de el, dar nu vreau sa ai din nou probleme din cauza mea.

Privirea rece de mai devreme acum se transforma intr-una care nu trada nimic.

- Vino! Sa plecam de aici! spune ferm pe un ton care ma face sa inghet.

- Nu merg nicaieri cu tine! spun facand pasi marunti in spate.

- Veronica, nu fi capoasa si vino!

Veronica?! De cand eram pentru el, Veronica? Nu mi-a spus niciodata asa.
Se apropie lent inspre mine si imi intinde o mana.

- Nu te apropia de mine! Nu merg nicaieri cu tine! tip la el.

- Te rog, Nicky! Nu poti ramane singura aici! spune nervos, aratand catre barbatul inconstient.

- Ori vii de buna voie, ori te oblig! Nu te las singura aici! Alege!

- Am spus ca nu merg nicaieri cu tine!

Black PassionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum