Jason POV
Tresar, simtind ceva pe piept. Imi indrept privirea si o vad. Chipul ei bland se odihneste linistit pe pieptul meu, o mana mica imi inconjoara abdomenul, facandu-ma sa ma incord datorita atingerii ei. Ii simt respiratia calda prin materialul subtire al tricoului meu si un fior imi strabate intregul trup. Cateva suvite ciocolatii ii acopera fata, i le dau la o parte si o privesc mai atent. E atat de frumoasa, precum un inger cazut pe pamant. Niciodata nu mi-a facut placere sa dorm langa o femeie, dar de langa ea nu as vrea sa ma mai trezesc.
Amintirile intamplarilor de aseara imi provoaca greata. Cum am putut sa fac asa ceva? Sa ii pariez, sufletul? Nu pot suporta gandul ca Ramon sau altcineva ar atinge-o în vreun fel. Spini ascutiti parca imi strapung inima si simt ca imi vine sa sparg ceva. Sunt un ticalos ordinar si nu merit sa o am in preajma, sa o patez cu mizeriile vietii mele.
Incerc sa ma ridic, fara sa ii deranjez somnul. O asez confortabil pe canapea, ma aplec si inhalez mirosul de trandafiri al parului ei, o sarut pe crestet si plec.~~~~~~~
Nicky POV
- Ce faci aici? aud vocea mamei si tresar ingrozita.
- Mama, stii... pot sa iti explic! ma ridic speriata si ma intreb in sinea mea cum naiba nu am auzit alarma telefonului.
Ma uit mai atenta prin camera si vad ca el nu mai e aici. A plecat fara sa ma trezeasca, fara sa isi ia ramas bun?
- Deci?!
- Aaa... m-am uitat la un film si am adormit! mint eu. Merg sa ma schimb, voi intarzia la scoala.
- Sa mananci ceva inainte, iubito! Eu merg sa ma culc putin. Sa ai o zi frumoasa! imi spune mama, pupandu-ma pe obraz.
Imi iau telefonul de pe masuta de cafea sa vad cat e ceasul si observ ca e inchis. De aceea nu o fi sunat. Urc grabita in camera mea, il pun la incarcat, fac un dus in graba si ma imbrac.
Oare la ce ora a plecat? Si de ce a plecat pe furis?
Imi iau geanta pentru scoala, imi scot telefonul de la incarcat si plec.
Orele la cursuri trec lent, parca nu vor sa se mai termine si eu deja nu mai am rabdare. Imi aud telefonul vibrand scurt in geanta, semn ca am primit un mesaj, asa ca il scot repede sa il citesc." Buna dimineata, papusa! Sper ca nu esti suparata ca am plecat asa dar dormeai ca un inger si nu m-a lasat sufletul sa te trezesc. Te astept dupa ore!"
Simt cum ma inrosesc toata. Dupa cateva secunde, primesc inca un mesaj.
"P.s. Inca simt mirosul de trandafiri al parului tau! Xoxo"
Oare ar trebui sa ii raspund? Ce sa ii scriu?
"Ne vedem dupa ore!" ii scriu in graba sa nu na vada profesoara.
Asa cum ma asteptam, e deja in fata scolii sprijinit pe motocicleta. Ma apropiu de el timid, ma imbratiseaza si ma saruta pe crestet. Asta e ceva nou, imi spun in sinea mea.
- Hai urca-te! imi spune in timp ce imi intinde casca.
Imaginea in care l-am vazut cum i-o oferea in acelasi mod lui Kimberly imi face stomacul sa mi se intoarca pe dos si sa o refuz.
- As prefera sa nu o iau! ii raspund. Imi stric coafura! mint eu.
Se uita suspicios la mine, imi analizeaza chipul parca incercand sa descifreze ceva si ma intreaba serios:
- Spune-mi sincer de ce nu o vrei? Nu vrei sa vii cu mine? Care e problema, ta?
- Cred ca mai sunt ceva fire blonde prin ea si mi-e scarba! scap eu porumbelul.
- Aaa... Pai cum vrei! Hai urca! spune abia abtinandu-se sa nu pufneasca in ras.
Ajungem la cafenea.
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...