Jason POV- In momentul acesta, as putea spune ca a fost rapita! Il aud pe Luke si simt cum imi ingheata sangele in vene.
- Ce?! intreb aproape tipand si sper sa imi spuna ca a facut o nenorocita de gluma.
- Nicky a disparut de ieri si toti am crezut ca a plecat cu tine asa ca am stat linistiti!
Simt ca raman fara aer si inima mi-o ia la galop.
- Cu-cum adica a disparut? Unde?
- Am reusit sa impiedicam nunta si...
- Ati facut, ce?! Nu s-a casatorit?! il intrerup pe Luke.
- Nu! Christine i-a spus tot adevarul. S-a certat cu Brant in fata altarului si a plecat din biserica. Imagineaza-ti ca idiotul i-a cerut rochia de mireasa, asa ca a iesit doar in lenjerie intima si cu sacoul meu pe deasupra. Ne-a cerut sa o lasam singura asa ca s-a urcat in limuzina inchiriata. De atunci nu mai stie nimeni nimic despre ea.
Nu, asta nu se poate intampla! Nu pot sa cred!
- Esti tampit sau ce? Cum dracu ai lasat-o sa plece asa?
- A zis ca vrea sa fie singura! Nu m-am gandit...
- Bravo! Ati sunat la compania de inchirieri?
- Da, a sunat mama ei si au spus ca a fost inchiriata pentru 48 de ore fara sofer?
- La dracu! Nu imi vine sa cred! Totul e din cauza mea si a orgoliului meu tampit! spun lovind cu pumnul perete.
- Calmeaza-te, nu e vina ta!
- Cum poti sa imi ceri sa ma calmez? Normal ca e din vina mea! Daca as fi cautat-o sa ii spun adevarul nu s-ar fi ajuns aici. Am vrut sa o pedepsesc, sa sufere pentru ca a renuntat la noi. Daca pateste ceva, jur ca... lovesc cu putere peretele.
- Termina! O vom gasi! Ne punem in miscare chiar acum!
- Suna toti agentii Luke! Trebuie sa ii punem pe toti la treaba! Ea e pe primul loc, restul clientilor n-au decat sa astepte!
- Va trebui sa o faci tu, nu am telefon! A ramas in sacoul de pe ea. Partea proasta e ca telefonul meu e criptat, nu poate fi urmarit sau ascultat. Sa-mi bag ceva in paranoia mea! Acum ar fi fost simplu sa o gasim!
Imi iau telefonul de pe birou si cu mainile tremurande, apelez numarul lui Luke. Telefonul suna dar nu raspunde nimeni.
- Raspunde, ingeras! Te rog, raspunde! Haide, iubirea mea... Raspunde pentru numele lui Dumnezeu! Vreau sa stiu ca esti bine! Te rog...
Simt cum stomacul mi se strange ghem. Ii scriu un mesaj, dar... nimic. Doamne, sper sa nu fi patit ceva. Incerc sa ma adun, nu e momentul sa ma panichez. Trebuie sa pun in aplicare tot ce am deprins in Navy Seals si sa actionez la rece. Sunt singura ei sansa!
- Vanessa, sun-o pe doamna Adams si afla numele firmei de inchirieri si toate datele contractului! spun in timp ce scot dintr-un sertar un dosar cu datele agentilor mei.
- Luke, ai aici toate numerele de telefon. Sedinta in 30 de minute cu toti agentii!
Cei doi fac intocmai ce le-am spus. Vanessa imi intinde o hartie cu datele firmei de inchirieri din Boston. Iau telefonul si sun.
- Buna ziua, as avea nevoie de o informatie. Numele meu este Jason Black, director general al agentiei Black Security International. Una din clientele mele se pare ca a fost rapita cu una din limuzinele dumneavoastra. Numele ei este Veronica Adams, numarul contractului este WBS9747.
- Asteptati o clipa va rog sa verific in baza de date!
- Sigur! cele cateva secunde mi se par o eternitate.
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...