Capitolul 35 - Tradare

7.6K 430 46
                                    


Nicky POV

In ultimele zile pot spune ca m-am apropiat de Mathew pentru ca am petrecut destul de mult timp impreuna. Nu stiu daca e din cauza asemanarii cu Jason, dar imi place compania lui si cred ca e singurul care imi inspira cu adevarat incredere din casa.

Ma trezesc cu o stare destul de nasoala, sunt nelinistita de parca as avea o presimtire ca ceva urmeaza sa se intample.

Cobor jos in living si ca de obicei, Leon e acolo.

- Buna dimineata, Nicky! ma saluta zambind.

- Buna, Leon! Unde e Victor? Vreau sa vorbesc ceva cu el!

- A mers dupa doamna Elena, la aeroport! Azi se intoarce din calatorie.

- Mda... A plecat de cum am ajuns eu aici, nici macar nu am apucat sa schimb doua vorbe cu ea.

- Nu ai pierdut nimic, crede-ma! E o femeie foarte dificila!

- Ca si Victor, cine se aseamana se aduna, nu? rad eu.

- Cam da! zambeste si Leon.

- Mathew?

Intrebarea mea il face sa se incrunte.

- Pe bune, ti-am zis sa nu ai incredere in el si tu iti petreci tot timpul cu el!

- Am mai multa incredere in el decat in tine, Leon! Si pana la urma nu inteleg ce aveti voi de impartit?

- Nu imi place sa il stiu in preajma ta! Nu e de incredere!

- De ce? Pentru ca asa spui tu? Sau esti cumva gelos?

- Nu, la dracu Nicky, de ce as fi gelos? Spun asta pentru ca i-am promis ca o sa am grija de tine!

- Cui? intreb surprinsa.

- Domnului Reyes!

- Ah... De parca el si-ar face mari griji pentru mine. Apropo, cat mai are de gand sa ma tina aici? Sunt aproape doua luni in care ai mei nu au aflat nimic de mine.

- Lasa ca ai avut tu grija sa le arati ca esti bine, ai cam aparut prin reviste la bratul noului tau iubit!

- Nu e iubitul meu! ma incrunt la el.

- Revistele asa spun, iar ei ce crezi ca vor crede despre tine? Ca esti bine mersi undeva in Mexic, cu un barbat! Se presupunea ca suferi dupa iubitul tau mort, frumos mod de ati manifesta doliul!

Cuvintele lui sunt ca niste cutite in inima si chiar daca dor, partial are dreptate. Nu m-am gandit niciodata la ce vor crede despre mine. Vroiam doar sa vada ca sunt bine.

- Haide sa mancam, acum! incearca el sa schimbe subiectul.

- Nu mi-e foame!

- Sper ca nu vorbele mele ti-au taiat apetitul? Imi cer scuze daca te-am jignit!

- Nu e vorba de asta!

- Atunci ce e cu tine? De cateva zile nu mananci cum trebuie.

- Ti-am spus ca nu mi-e foame!

- Stiu ca suferi, dar infometarea nu e o solutie!

- Nu ma infometez, pur si simplu nu pot sa mananc dimineata. Mi-e greata!

Mathew intra in casa cu o expresie ciudata. Pare ingrijorat de ceva.

- Vero, hai cu mine! imi spune in timp ce ma ia de mana si ma conduce inspre iesire grabit.

- Unde o duci? intreaba Leon surprins de reactia lui.

- Nu e treaba ta! Tu pregateste-te ca te asteapta Victor! Nu vrea greseli in seara asta!

Black PassionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum