Capitolul 42 - Pana la adanci batraneti

10.8K 680 118
                                    


Jason POV

Simt cum in sfarsit, Dumnezeu mi-a pus mana in cap si ca o am din nou in viata mea. O privesc cum se invarte agitata prin dormitor cautandu-si tinuta potrivita pentru prima zi de munca. E atat de dulce...

Ma imbrac, zambind mereu la amintirea noptii trecute si la felul in care a inceput dimineata. E clar, asa as vrea sa imi petrec restul vietii, in felul acesta si alaturi de ea.

O vad ca iese din baie si e dezorientata. Ma ridic repede panicat, ma indrept spre ea si apuc sa o prind chiar inainte ca trupul ei plapand, sa atinga podeaua.

- Ingeras! Raspunde-mi! Ma auzi? Iubito! o strig in timp ce ii lovesc usor obrajii.

E palida, buzele ii sunt vinetii si nu reactioneaza in nici un fel. Sunt panicat! O iau in brate si cobor cu ea din apartament. O asez in masina pe scaunul pasagerului, ii pun centura si pornesc spre cel mai apropiat spital. Ma sperie pentru ca arata foarte rau si nu isi revine.

Ma invart ca un leu in cusca in sala de asteptare. Nimeni nu imi spune nimic si nu ma lasa sa o vad. Imi sprijin fruntea de unul din peretii incaperii si incerc sa imi controlez respiratia.

- Buna ziua, sunteti sotul pacientei Adams? aud o voce feminina in spatele meu.

- Sunt iubitul! Va rog sa imi spuneti ce are? E ceva grav? intreb disperat.

- Nu, e nimic grav! E normal in starea dansei! Este insarcinata! Deocamdata are nevoie de odihna asa ca nu va putea primi vizitatori in umatoarele ore!

Insarcinata... In inima mea explodeaza o multitudine de senzatii, sentimente... Un copil... Un copil cu iubirea vietii mele. Nu imi vine sa cred! Si acum stiu exact, ce am de facut!

Salut politicos doctorita si plec in graba. Trebuie sa rezolv totul inainte ca iubita mea sa se trezeasca.

Ajung la bijutier si spre bucuria mea, gasesc exact inelul pe care il cautam. E din platina, cu un diamant negru, perfect pentru viitoare doamna Black. Chiar daca a costat o mica avere, ea merita totul.

Ma indrept spre spital, iar pe drum dau telefoane la agentie pentru indicatii, astfel incat sa pot lipsi in urmatoarele doua saptamani, cat va dura luna noastra de miere.

Cateva minute mai tarziu ies nervos pe poarta spitalului. Am crezut ca inebunesc cand mi-au spus ca s-a externat. Cat de imbecili au putut sa o lase se sa externeze pe proprie raspundere, in starea ei! Mai aveam putin si luam pe cineva la bataie. Nu pot sa o sun pentru ca mi-a murit bateria. La naiba!

Merg la agentie si ma intalnesc cu Luke, care ma linisteste spunandu-mi ca Nicky e la ei acasa si se pregateste impreuna cu Vanessa pentru petrecerea de deseara. Sunt nervos ca a plecat asa din spital si nu sta acasa sa se odihneasca, dar imi vine o idee cum sa o pedepsesc asa ca ii spun lui Luke.

Stau impreuna cu Taylor langa scena si o observ pe Nicky cum ma priveste indurerata. Ii sustin privirea, ma aplec si ii soptesc lui Taylor la ureche ceea ce vreau sa fac, iar ea se bucura si ma strange in brate. Dupa ce ma strange in brate, urca pe scena, imi zambeste cu drag si incepe:

- As vrea sa adaug ca aceasta piesa ii e dedicata unei persoane speciale... iubirii...

Melodia e superba si o vad pe Nicky cum se forteaza sa nu planga. Asa ca urc pe scena, iau microfonul in mana si incep sa imi pun planul in aplicare, dar ma cuprinde panica atunci cand isi ia brusc brusc poseta si se indreapta spre iesire.

- Opreste-te! spun gatuit de emotie.
In club se asterne o liniste deplina si toate privirile se indreapta inspre noi, dar ea isi continua drumul.

- Am spus sa te opresti! spun de data asta aproape tipand.

Se opreste in loc asa ca ma indrept cu pasi rapizi catre ea. Se rasuceste cu fata catre mine. Ii apuc mana dreapta, scotocesc dupa cutiuta cu inelul, in buzunarul pantalonilor, ma asez in genunchi in fata ei si o intreb emotionat:

- Ingeras, vrei sa fi sotia mea?

Ma priveste intens, iar eu astept un raspuns care se pare ca intarzie sa apara si imi face inima sa se stranga. Imi inghit cu greu nodul din gat si simt cum mi se usuca gura.

- Da, iubitule! Vreau! vine raspunsul ei, umplandu-mi inima cu bucurie.

Ii pun inelul pe deget cu mana tremuranda, o strang in brate si o sarut, in aplauzele si uralele celor din club.

- Mergem in Vegas, iubito? spun zambind multumit.

- Ce? In Vegas? Cand? intreaba panicata.

- In aproximativ 2 ore! spun privindu-mi ceasul.

- Doua ore? Esti nebun?

- Da, dupa tine! Ne casatorim in Vegas maine. Nu risc sa fugi iar de mine, asa ca de maine esti doamna Black!

Ma astept sa inceapa sa dea inapoi, dandu-mi o gramada de argumente.

- De acord!

~~~~~~

Nicky POV

Suntem in Vegas cu totii, Jason a aranjat sa ajunga chiar si mama, si inca nu imi vine sa cred ca am fost de acord cu nebunia lui.

Nunta in Vegas... in mai putin de doua ore voi fi doamna Black. Imi privesc rochia alba in oglinda si instinctiv imi duc o mana pe abdomen, mangaindu-l usor.

- Biluta, parintii tai urmeaza sa se casatoreasca!

Am emotii si sper ca fac ceea ce trebuie. Ma indrept cu pasi lenti inspre altarul unde ma astepta Jason, imbracat intr-un smoking frumos de culoare neagra. Arata superb. Il privesc in ochi, iar dragostea si fricirea din privirea lui imi alunga orice emotie.

Cel care parea ca o clona nereusita a lui Elvis, ne face semn sa ne apropiem si incepe oficierea casatoriei noastre. Elvis? Pe bune?!

Imi cuprinde mainile int-ale sale si incepe:

- Veronica Adams, te iau de sotie azi si pentru totdeauna si iti cedez dragostea mea. Promit sa am grija de tine, sa te protejez mereu, sa iti fiu cel mai bun prieten, sa te fac sa razi cand plangi, sa te incurajez sa nu renunti niciodata, sa iti sustin visele si sa stau intotdeauna alaturi de tine. Dragostea mea nu va disparea niciodata si inima mea va fi intotdeauna a ta. Promit sa te iubesc si sa te pretuiesc pentru totdeauna.

- Jason Black, te iau de sot azi si pentru todeauna. Iti ofer toata dragostea mea, toata viata mea, inima mea, sufletul meu. Promit sa te tin de mana in calatoria noastra prin viata, sa am grija cand te imbolnavesti, sa te incurajez cand dai de greu. Sunt a ta pentru totdeauna, la bine si la rau si te voi iubi neconditionat, pana la ultima suflare, indiferent de ce vom intampina in calatoria vietii noastre.

- Acestea fiind spuse, va declar casatoriti! Mirele poate saruta mireasa! spune Elvis.

Jason imi cuprinde talia, ma trage aproape de el si imi saruta pasional buzele.
Ma ia de mana si iesim in aplauzele si uralele tuturor, afara din capela.

Inlemnesc cand vad motocicleta lui neagra, parcata in fata. Imi intinde casca, urcam pe motocicleta si pornim in calatoria vietii noastre.

Deci asa se simte fericirea...

SFARSIT

Black PassionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum