Capitolul 38 - Paparazzi

7.6K 438 38
                                    

BogdanFlorian92 iti ador cartea "Dincolo de copaci" !

Jason POV

Avionul ei a aterizat. As fi dat orice sa o pot intampina la aeroport, sa o strang in brate si sa o sarut dar sunt constient ca inca are nevoie de timp. Tot ce am putut sa fac a fost sa il rog pe Luke sa ii duca un buchet de trandafiri rosii, preferatii ei. Apropo de Luke, ce naiba face de intarzie atat?

- Hei, omule! Tot morocanos? intreaba acesta in timp ce intra detasat in biroul meu.

- Tu n-ai invatat sa bati la usa?

- Bine, hai ca plec! Vorbim mai incolo! spune zambind in timp ce se rasuceste pe calcaie.

- Stai! Ce dracu? Spune-mi, ai vazut-o?

- Da, am asteptat-o impreuna cu Vanessa la aeroport, le-am dus la masa si apoi le-am lasat la Nicky la apartament!

- Asa... si?

- Asa si ce?

- Ce ati vorbit? Ce a zis? A intrebat de mine?

- Doamne, Jason, parca ai fi un copil! Eu chiar nu va inteleg! De ce nu o cauti si stati de vorba?

- E suparata pe mine! Ea a crezut ce i-am spus lui Victor, dar jur ca nu imi pasa ca fiica lui. Ea nu e vinovata cu nimic!

- Cu atat mai mult, caut-o si vorbeste cu ea! Si ea sufera, se vede pe ea! A slabit si e atat palida si de incercanata de parca ar fi bolnava... nici macar nu a vrut sa manace nimic cat a stat cu noi!

- Hm... trebuie sa o rog pe Vanessa sa ma ajute, Luke! Mi-a spus Leon ca nici in Mexic nu s-a simtit prea bine!

- In plus am vazut o chestie pe incheietura ei care mi-a atras atentia!

- Mda... am vazut si eu acea cicatrice!

- Crezi ca...?

- Nu stiu... Luke! Nu stiu, ce sa cred! E o alta Nicky! Stiu ca are nevoie de ajutor, dar pe mine nici macar nu ma lasa sa ma apropii de ea. Nu stiu ce sa fac!

- O sa iti vina tie vreo idee! Vezi ca vineri iesim in oras! Yair inaugureaza clubul Escape si ne-a trimis invitatii! Le-am spus fetelor ca vom sarbatori intoarcerea lui Nicky! Ce zici, poate fi o ocazie buna?

- Nu stiu! Mai vedem! Acum du-te si munceste si tu ceva! spun razand.

Dupa ora pranzului, imi aud mobilul sunand in buzunarul sacoului. Il scot si cand vad cine e apelantul, un zambet imi apare pe buze.

- Buna, Taylor! Ce mai faci?

- Jason, dragule! Tocmai am ajuns in New York! Am un eveniment vineri. Am nevoie de cineva sa ma insoteasc zilele astea! Ce zici, te bagi?

- Tay, stii ca am o agentie de paza si protectie nu una de escorte! rad eu.

- Hey, nu fi rau. Nu am chef sa ma afisez inconjurata de badyguarzi si sa atrag atentia asupra mea, vroiam sa ies si eu in compania unui vechi prieten, sa ma simt macar pentru cateva zile un om obisnuit.

O stiu pe Taylor de acum doi ani. Dupa ce am deschis afacerea, unul din primele contracte ale agentiei au fost cu casa ei de discuri. I-am asigurat protectia in timpul unui concert la finalul caruia un fan obsedat a incercat sa o agreseze dar l-am oprit la timp. De atunci am ramas buni prieteni si de cate ori se iveste ocazia, apeleaza la serviciile Black Security.

- Bine, frumoaso! Trimite-mi un mesaj cu adresa ta cand vrei sa iesim si vin si te iau!

- Yey! Esti cel mai bun! Apropo...ai ramas aceeasi bunaciune?

Black PassionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum