Capitolul 6 - Prima noapte de dragoste (+18)

13.3K 616 28
                                    

!!! Atentie! Acest capitol contine scene sexuale explicite!

Nicky POV

Nici nu mi-am dat seama cum a trecut deja o luna. Dupa toate discutiile, cu mama abia vorbesc iar pe prietenii nostri i-am evitat complet. Cu Vanessa ma mai vad la scoala, dar inafara de un salut nu ne mai spunem nimic. Ma doare situatia, mai ales ca in curand va urma ziua ei si mi-ar fi placut sa ii fiu alaturi, dar am ales cu inima. Jason, este baiatul pe care il iubesc si care ma face fericita! Da, in sfarsit recunosc ca il iubesc desi inca lui nu i-am spus-o.
Jason ma astepta zilnic la scoala, dupa care mergeam la locul nostru pe malul lacului si petreceam ore in sir vorbind si sarutandu-ne. Ne-am creat acolo lumea noastra departe de toti cei care ne vor despartiti. Cel mai mult imi placea sa mergem noaptea, sa privesc stelele, sa ma bucur de stralucirea lor. Stelele deasupra si bratele lui Jason in jurul meu, imi dadeau o stare de pace, de liniste... insa era linistea dinaintea furtunii ce avea sa urmze.

- Jason? il strig incetisor si intorcandu-ma cu fata catre el. Stii ca peste o saptamana e festivitatea de absolvire si seara e balul. Ma intrebam daca o sa vii!

- La festivitate sau la bal? intreaba jucaus.

- La ambele, evident! Spune-mi, vii? Nu vreau sa ma duc la bal singura, cu Vanessa nu msi vorbesc, alte prietene nu mai am, daca merg cu un alt baiat ai dpus ca il omori, asa ca daca nu vii cu mine nu merg! spun hotarata.
Se incoarda dintr-o data si ii vad privirea schimbandu-se in una de foc.

- Ce baiat te-a invitat la bal, Nicky?

- Nu m-a invitat nici un baiat...inca! rasucesc cutitul in rana pentru a-i exploata semnele de gelozie.

- Sa il vad pe cel care v-a indrazni! Tu esti a mea, nu uita asta! imi apuca ceafa cu o mana si ma trage aproape de el strivindu-mi buzele intr-un sarut aproape dureros. Esti a mea... repeta suav de data asta, sarutandu-ma in cel mai tandru mod cu putinta, aducandu-mi fiori in tot trupul.

Degetele lui imi traseaza cercuri fine pe intreg corpul, imi mangaie coapsele dupa care isi fac loc pe sub rochia mia, urcand in sus pe abdomenul meu, mai apoi cuprinzandu-mi un san in palma. Simt cum ma incord toata si un val de excitare imi inunda trupul.

- Atunci fa-ma a ta! ma trezesc spunand, ametita de vraja sarutului. Acum, aici! o spun pana nu imi pierd curajul.

Se desprinde din sarut, ma priveste uluit dar in acelasi timp privirea i se intuneca. Se ridica in picioare si imi intinde o mana, facandu-ma sa ma ridic.

- Nu! imi raspunde ferm.

Ce?! Nu pot sa cred ca ma refuza! Mi-a spus ca va astepta sa i-o cer eu si acum? Ma inrosesc instantaneu si imi plec privirea rusinata. Nu stiu cum am putut sa ii cer asa ceva! Ce a fost in capul meu? Simt un nod in gat care ma sufoca si lacrimi imi impaienjenesc privirea. Clipesc repetat, nevrand sa le dau drumul, nu in fata lui. Ma simt deja suficient de umilita!

~~~~~~

Jason POV

Inca nu imi revin din soc! Nu pot sa cred ca mi-a cerut asta acum si aici. Dumnezeu mi-e martor ca o doresc mai mult decat imi doresc sa respir. Nu stiu daca e dragoste ceea ce simt pentru ea, dar stiu ca nu nimeni nu mi-a mai facut inima sa bata, asa cum o face ea.
Ma ridic in picioare pentru ca nu as mai putea raspunde de faptele mele in situatia data.
O vad ca se intristreaza brusc, simtindu-se umilita de refuzul meu si simt o durere care imi cuprinde inima.
Ii ridic barbia fortand-o sa ma priveasca in ochi si ma aplec sa ii sarut buzele. Se fereste! Isi mesteca buza si e clar ca incearca sa isi stapaneasca lacrimile.
Nu pot! Nu aici si nu acum! Nu pot sa ii fac asta! Faptul ca i-am pariat inocenta, ma face sa ma simt cel mai mare ticalos! Nu i-o pot lua in acest mod, merita mai mult de atat. Mi-o doresc mai mult decat orice pe lumea asta, dar imi e frica sa nu se termine totul dupa. Tin prea mult la ea si nu vreau sa risc sa o pierd.

Black PassionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum