Jason POV
E cel mai perfect sarut de care am avut parte pana acum. Inima imi bate cu putere gata sa imi iasa din piept, o senzatie de caldura imi invadeaza corpul, trezindu-mi toate simturile, pantalonii parca strangandu-ma dintr-o data.
Ma desprind cu greu din sarut doar pentru a o privi, o clipa, in ochi. E atat de frumoasa cu parul ravasit pe iarba, cu obrajii stacojii din cauza timiditatii, dar ochii ei au acum o sclipire intunecata, buzele ei senzuale si moi sunt acum umflate datorita sarutului. O mangai usor pe obraz si imi apropii din nou buzele de ale ei. O sarut usor, conturandu-i linia maxilarului apoi coborand in saruturi mici pe gatul ei. Isi inclina capul intr-o parte, oferindu-mi mai mult acces. Parfumul ei ma inebuneste si nu imi doresc decat sa o devorez in acest moment.
Mana imi coboara pe abdomenul ei, degetele mele facandu-si loc sub tivul topului ei. Trasez cercuri fine pe abdomenul ei in timp ce nu ma opresc din a o saruta si o simt cum se infioara de placere, gemand usor in gura mea. O vreau si simt cum ard de dorinta. Mana mea inainteaza prin mangaieri fine inspre sanii ei, moment in care isi pune mana peste mana mea si se retrage brusc din sarut. Imi dau seama de ceea ce tocmai era sa fac si remuscarea ma loveste din plin.- Iarta-ma! Stii...eu...Nu pot! imi spune cu o voce stinsa, buza de jos tremurandu-i usor, lacrimi adunandu-i-se in colturile ochilor.
- Shh... nu iti cere scuze! E doar vina mea! Ma inebunesti si nu mai pot judeca limpede. Nu trebuia sa fac asta! ii spun cu regret, gandindu-ma ca pentru ea a fost prea mult si ma ridic brusc de langa ea.
Noaptea pariului imi vine in minte si ma simt dezgustat de mine. Cum am putut fi atat de idiot sa ma las tras in jocul murdar a lui Ramon? Mai bine mort decat sa il las sa ii atinga un fir de par macar.
- Iti pare rau ca m-ai sarutat?
Ochii ei ma privesc cu durere si o lacrima ii cade libera pe obraz. O simt ca pe o intepatura in inima. O trag in bratele mele si ii sterg lacrima cu un sarut.
- Nu, iubito! ii spun sincer, fiind prima data cand ii spun unei femei "iubito". Nu imi pare rau ca te-am sarutat, imi pare rau ca m-am lasat dus de val si ca poate te-am speriat. Te doresc atat de tare, incat simt ca ma doare. Te-am dorit din clipa in care te-am vazut prima data!
Vad cum tristetea din ochi ii dispare si un zambet ii lumineaza chipul perfect. O strang tare in brate si o sarut pe crestet inhaland mirosul de trandafiri al parului ei.
- Hai sa plecam, e tarziu deja!
Ma ridic in picioare si o ridic si pe ea tragand-o iar in bratele mele si sarutand-o scurt pe buze.
Dupa un drum care imi doream sa nu se termine asa repede ajungem in fata case lui Nicky. Coboram de pe motocileta. Ii cuprind mana mica si ii sarut bland degetele. O strang in brate de parca nu as mai vrea sa ii dau drumul si ii inhalez mirosul divin al parului, vrand parca sa ma imbat cu el. Ii cuprind barbia cu doua degete si o sarut.- Noapte buna, iubito!
- Iubito?! E a doua oara cand imi spui asa. Parca spuneai ca tu nu ai iubite si nu iti doresti una?! imi spune ea pe un ton in care se citea speranta.
- Pana la tine nu am vrut, ti-am spus, nu stiu ce simt, cum ar trebui sa ma comport dar sunt dispus sa incerc! Ce spui?
Incuviinteaza timid cu miscarea capului, isi musca buza si in urmatoarea clipa se ridica pe varfuri, cu mainile in jurul gatului meu si imi striveste buzele intr-un sarut pasional.
Se retrage la fel de repede, chicoteste si alearga spre intrarea de la casa. Din prag imi face cu mana zambind dupa care dispare in spatele usii.
Raman pentru cateva clipe privind catre usa inchisa si zambesc cu o gura pana la urechi. La naiba, nu stiu ce e, dar se simte atat de bine!~~~~~~
Nicky POV
Inchid usa in urma mea si ma lipesc cu spatele de scandura rece, cu un zambet urias, asteptand sa ma trezesc in orice clipa din acest vis frumos, parca necrezand ceea ce tocmai s-a intamplat in aceasta seara. Mii de fluturi is faceau de cap in stomacul meu si pur si simplu imi venea sa topai.
Si cand eram convinsa ca totul e un vis frumos se pare ca avea de gand sa se transforme intr-un unul urat, cand tocmai o vad pe mama care statea sprijinita de capatul scarilor cu bratele incrucisate si cu o privire nervoasa.
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...