Capitolul 20 - Suprize?!

8.2K 520 31
                                    

Pentru tine BiianccaE  pentru ca imi place cum scri! :)

Nicky POV

E ziua operatiei lui Brant. Stau in sala de asteptare impreuna cu Vanessa si ma invart ca un leu in cusca. Astept sa iasa medicul chirurg din sala sa ne spuna cum a decurs operatia. Ma simt oarecum vinovata pentru ca s-a ajuns in situatia asta, dar ma gandesc ca daca el nu ar fi incercat sa ma aibe cu forta, nu s-ar fi ajuns aici. Inca sunt furioasa pe el pentru faptul ca a mintit-o pe Vanessa in legatura cu ceea ce s-a intamplat dar nu am vrut sa ii fac vreo scena inainte de operatie.

- Rudele domnului Dr. Brant Evans? se aude o voce groasa in spatele meu.

- Da, suntem sora si logodnica lui! Cum a decurs operatia, cum se simte Brant?

- Operatia a decurs normal, fara complicatii. Urmatoarele 24 de ore va sta pentru supraveghere pe sectia de terapie intensiva, iar de maine va fi transferat intr-un salon. Daca totul va decurge normal, in 3-4 zile il vom externa. Azi il puteti vizita doar cate 10 minute fiecare, va fi inca sub efectul anesteziei asa ca probabil va dormi si nici nu va realiza ca sunteti langa el.

- Multumim, domnule doctor!

Intram rand pe rand sa il vedem si sunt impresionata sa ii vad chipul frumos atat de tumefiat si plin de bandaje la nivelul nasului. Il sarut usor pe frunte si parasesc salonul. Vanessa ma asteapta pe hol si o gasesc plangand.

- Ce s-a intamplat? De ce plangi? o intreb tragand-o intr-o imbratisare.

- Tu l-ai vazut in ce hal arata?

- Doamne, Vanessa, esti medic! Nu ar trebui sa fi atat de impresionata. Stii bine ca ii va trece in cateva zile.

- Tu vorbesti usor! Nu e fratele tau cel ce zace pe un pat de spital cu fata vraiste, din cauza animalului de Jason! Doamne vedea-l-as...

Simt cum iau foc instantaneu de nervi si tip la ea:

- Taci!

- Pe bune?! Iti aperi fostul cand logodnicul tau zace pe un pat de spital din cauza lui? intreaba ironic.

- Da!

- Ce?! clipeste nevenindu-i sa creada.

- Da, atunci cand fostul il impiedica pe actualul sa abuzeze de mine! spun privind-o fix in ochi.

Face ochii mari si gura ii ramane cascata. Pentru cateva clipe cred ca a uitat si sa respire. Clipeste repede de cateva ori, incearca sa spuna ceva dar cuvintele parca ii raman in gat.

- A facut, ce?! Stai ca nu inteleg!

- Brant a venit la hotel mort de beat si m-a mintit ca vrea doar sa vorbim. L-am lasat in camera, m-a dezbracat si a incercat sa... Am tipat, m-am zbatut, l-am rugat dar...

- Nu, asta nu poate fi adevarat! da din cap repetat in semn de negare. Dupa faza cu Ramon, nu cred ca a fost in stare de asa ceva!

- Jason, aflat cumva ca sunt acolo si a ajuns exact la timp. A spart usa si l-a trantit pe Brant jos de pe mine. Cand i-a strigat in fata ca el face cand vrea si ce vrea cu mine, i-a dat un pumn in fata. Unul singur! L-a lasat inconstient in camera de hotel si pe mine m-a scos in brate din hotel, invelita doar in sacoul lui. Eram in stare de soc, nu am realizat cu adevarat ce s-a intamplat decat acasa.
Vanessa se aseaza pe unul din scaunele din sala de asteptare si isi maseaza tamplele.

- Nu pot sa cred ca m-a mintit in halul asta! O fi el fratele meu, dar tu fata mea, esti o mare tampita! Cum mama dracului, sa il ierti asa usor si pe deasupra te mai si mariti cu el?!Ce te face sa crezi ca a fost ultima data cand se intampla?! Deci daca nu il caftea Jason, o lua de la mine! Iti jur! Inca ma mai gandesc daca vreau sa astept pana se recupereaza. Si cu Christine a fost violent, stii bine.

Black PassionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum