Capitolul 16 - A doua fata a lui Brant

9.1K 582 30
                                    


mihaialexandraaa acest capitol ti-l dedic tie! Multumesc pentru sustinere!

Nicky POV

- La hotelul Four Season, va rog! ii spun soferului de taxi.

Dupa ce am urcat in taxi, am realizat ca nu am nici un cent la mine. Poseta mea a ramas la petrecere, nu am bani si nici telefon asa ca trebuie sa ma intorc acolo.

Privesc trista pe geam spre luminile aprinse ale cladirilor si nu imi vine sa cred ce intorsatura a luat viata mea in cateva ore. De la bucuria cererii in casatorie, la ditamai scandalul.De ce a trebuit sa reapara el? De ce tocmai acum? De ce cand in sfarsit eram linistita? De ce a trebuit sa apara sa imi intoarca viata cu susul in jos?

- Am ajuns, domnisoara! vocea taximetristului ma face sa ies din starea mea ganditoare.

- Puteti sa ma asteptati aici, o clipa, va rog! Trebuie sa imi recuperez poseta, dupa care vreau sa ma duceti acasa!

- Sigur, domnisoara! Nici o problema!

Cobor grabita din masina si ma indrept spre sala de evenimente. Se pare ca lumea inca se distra si inca nu si-au dat seama de lipsa noastra de la petrecere. Vanessa dansa impreuna cu Mark, iar cand ma zarira, venira amandoi inspre mine ingrijorati.

- Nicky, mi-a povestit Mark ca ai avut o reactie ciudata cand l-ai cunoscut pe iubitul surorii lui! Unde ai plecat? Si unde e Brant?

- Vanessa, iarta-ma, nu pot vorbi acum! Imi caut poseta si ma asteapta taxiul afara! spun cu lacrimi in ochi.

- Nicky, ai plans? Ai ochii rosii!

- Ma ocup eu de taxi! il aud pe Mark, care trece pe langa mine, lasandu-ne singure.

Ma indrept cu Vanessa inspre masa noastra, imi recuperez poseta si imi scot telefonul cu mainile tremurande. Vad ca am o multime de apeluri si mesaje de la Brant dar nici nu vreau sa aud de el in momentul asta asa ca imi inchid telefonul de tot.

- Nicky ce sunt astea? imi arata urmele rosii de pe umerii mei.

- Brant... soptesc, muscandu-mi nervos buza si o lacrima mi se prelinge pe obraz.

- Poftim?! El ti-a facut astea?! Chiar daca e fratele meu, il omor! Jur ca il omor! spune cu mina speriata.

- Jason...

- Ce-i cu el?! intreba nedumerita.

- A fost aici!

- Ce?! Cand?! Cum?! De ce?!

- E iubitul surorii lui Mark!

Maxilarul Vanessei mai avea putin si atingea podeaua.

- Stai! Suntem cumva la "Camera ascunsa" si cineva face misto de noi? Jason si fosta mare iubire a lui Brant impreuna?

Deci e adevarat! Vanessa tocmai imi confirmase faptul ca nu fusese doar Christine indragostita de el, ci ca acolo fusese ceva mai mult, ei avusera o relatie.
Incep sa ii povestesc cele intamplate.

- In momentul in care am facut cunostinta, i s-a spart paharul de sampanie in mana si s-a taiat. Brant s-a grabit sa o duca la spital, singur, si pe mine m-a trimis sa ii caut pe Mark si pe iubitul ei. Iti dai seama ce soc am avut cand am vazut ca iubitul ei, e defapt Jason.

Am evitat sa ii povestesc si ce s-a intamplat dupa ce am fugit, totusi Brant e fratele ei.

- Cand am ajuns la spital si m-a vazut cu Jason,  Brant a facut o criza de gelozie, m-a scos tragand de mine de acolo si afara a inceput sa tipe la mine si sa ma bruscheze... spun aratand semnele de pe umeri. Am urcat in primul taxi si am plecat. M-a speriat, Vanessa! Parca era alt om!

Black PassionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum