Nicky POV
A plecat si mi-a luat tot ce aveam mai bun in mine, cu el. Ma simt atat de umilita. Lacrimile imi curg rauri si nu le pot opri.
- Shh... gata micuto! Nu mai plange! Nu merita! Hai vino, aici! spune barbatul de mai devreme, care cred ca e fratele Vanessei.
Inima imi bate cu putere gata sa imi sparga pieptul, incep sa tremur incontrolabil, simt o greata accentuata, iar respiratia imi devine sacadata si am impresia ca ma voi sufoca din cauza nodului din gat. Totul se invarte cu mine si pamantul imi fuge de sub picioare.
Ultimul lucru pe care il simt sunt doua brate calde care ma cuprind si ma ridica de jos.~~~~~~
Jason POV
Ma asez pe bordura din fata casei si simt ca explodez. Vreau sa vorbesc cu ea, sa ii explic. Incerc sa o sun dar nu raspunde.
"Iubito, vreau sa vorbim!"
"Te rog, lasa-ma sa iti explic!"
"Raspunde, te rog!!!"
Ii mai scriu cateva mesaje, incerc sa o mai sun dar nimic. Nici un raspuns. As vrea macar sa ma ierte.
" Iarta-ma! Te iubesc, jur pe ce am mai sfant! Am nevoie de iertarea ta! Te implor!"
Nu pot sa cred ce tocmai mi s-a intamplat! S-a naruit totul! Am fost un idiot, trebuia sa incerc sa ii fi spus eu inainte, poate ar fi inteles ca am facut acel pariu dintr-o prostie, pentru ca nu acceptam gandul ca altcineva sa se apropie de ea... Ramon... Unde dracu, s-a ascuns? Il omor!
Ma duc la cafenea dar nu e nici unul acolo. Unde dracu or fi toti? Ajung acasa la Jake si ii vad adunati pe peluza din fata casei. Josh se cearta cu Ramon si il impinge:- Nu puteai sa iti ti, in pula mea, gura? De ce ai facut-o? Trebuia sa umilesti in halul ala acea fata? Vanessa mi-a dat papucii din cauza rahatului vostru de pariu!
- A castigat pariul, acum am cale libera la ea! ranjeste idiotul.
Vad numai negru in fata ochilor si ma napustesc cu un pumn asupra lui. Cade pe iarba si il apug de gulerul gecii si incep sa ii car pumn dupa pumn pana il las aproape inconstient. Josh ma trage de pe el.
- Nu merita, frate! Lasa-l dracului!
- O sa mi-o platesti! O sa iti para rau pentru asta! spune Ramon in timp ce isi maseaza nasul spart si scuipa sange. O te lovesc in ce te doare mai rau, imbecilule! Iti jur!
- Il omor! Lasa-ma ca il omor!
Josh ma trage cu forta in casa si imi arunca o tigara.
- Incearca sa te calmezi!
- Nu pot! Am pierdut-o din cauza rahatului astuia si idiotul crede ca il voi lasa sa se apropie de ea? Sau crede ca ea ii va permite dupa toata faza cu pariul? Il omor, Josh! O iubesc si am pierdut-o din cauza lui. De cate ori am iubit s-a intamplat ceva si mi-am pierdut iubirea! Intai Kelly si acum ea!
- Ce s-a intamplat cu Kelly nu a depins de tine! Nu aveai cum sa o salvezi.
Imi aprind tigara, inchid ochii si parca ma intorc in timp si simt cum mi se deruleaza ultimii ani din viata in fata ochilor.
"O vad pe Kelly, iubita mea din liceu cum imi sare in brate de fericire ca tocmai si-a luat permisul.
- Felicitari, iubito!
- Te iubesc, Jason!...
Ne certam, nu sunt de acord sa mai cante in acel bar pentru ca eram gelos si in incercarea de a o descuraja ii spun ca nu are talent. Se supara pe mine, urca nervoasa in masina si pleaca.
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...