Face careva dintre voi coperti? As avea nevoie de o coperta noua! Multumesc!
Nicky POV
"- Jason...?
- Imi pare rau pentru el!"Nu pot sa cred ceea ce mi se intampla, nu poate fi real, totul e un cosmar din care vreau sa ma trezesc acum. Doamne, te rog, fa sa ma trezesc! Nu, Jason... nu! Nu poate fi mort, te rog Doamne! Nenorocitul, l-a omorat!
Tresar in momentul in care aud impuscatura si cand il vad pe Ramon cum cade secerat. Ma bucur! Ma bucur sa vad ca a platit pentru ceea ce a facut.
- A primit ceea ce merita! spune barbatul care tocmai l-a executat pe Ramon, in timp ce urca in masina, cu pistolul in mana.
- Va rog, lasati-ma sa plec! Vreau sa raman langa iubitul meu! il implor inecandu-ma in lacrimi.
- Imi pare rau, printesa! Dar va trebui sa uiti de el pentru totdeauna si sa vi cu mine! E mort, oricum!
- Nu, asta nu e adevarat! Refuz sa cred asta! Lasa-ma sa-l vad, te implor! Lasa-ma sa ii chem o ambulanta si vin oriunde cu voi apoi! Te rog!
- Aici nu pui tu conditii, plecam acum! spune cu mina serioasa. Porneste!
Ma intorc si privesc trupul neinsufletit al iubitului meu, cum ramane in urma masinii intr-un nor de praf.
- Jasooon! Nuuuu! Va rooog! plang isteric si lovesc cu pumnii geamurile masinii.
- Leon, fa-o sa taca! Nu am chef de isteriile ei acum!
- Am înțeles, domnule Victor!
Observ ca isi scoate ceva din buzunar ceva, ma apuca de brat si simt o intepatura.
- Victor...? intreb soptit in timp ce imi simt pleoapele exagerat de grele. Un val de ameteala ma cuprinde si simt ca nu imi mai pot misca nici macar un deget. Utimul lucru pe care il aud, e vocea lui Leon soptindu-mi la ureche:
- O sa fi bine, frumoaso, iti promit!
Nu stiu de cat timp dorm dar simt ca imi e greu sa imi deschid ochii sau sa ma misc. Nu stiu unde ma aflu, aud doar voci soptite in jurul meu.
- Domnule, ne pregatim de aterizare!
- In regula!
- Cu ea ce facem? O ducem la locul obisnuit, pana va hotarati unde o distribuim?
- Nu! Ea merge la mine acasa! Pentru ea am alte planuri!
- Am inteles, domnule!
- A... Leon, te insarcinez sa o pazesti zi si noapte! Deocamdata nimeni nu trebuie sa afle de existenta ei. Daca se intampla ceva, te fac principalul raspunzator! M-ai inteles?
- Da, domnule!
Simt cum somnul ma invaluie din nou. De ce imi e atat de greu sa ma trezesc?
Simt doua brate puternice in jurul meu care ma ridica de pe fotoliul in care ma aflam. Unde ma duc? Simt o adiere placuta care imi mangaie fata si incerc sa deschid usor ochii. E spre apus si iesim dintr-un hambar plin cu avioane.
- Leon...? spun soptit.
- Shh...Imediat ajungem!
- Unde?
- In noua ta casa!
~~~~~~
Luke POV
Indata ce detectivul Clark m-a anuntat ca Jason a fost impuscat si dus in stare critica la Park Plaza Hospital, nu am mai stat pe ganduri si am plecat in Houston.
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...