Daldya multumesc pentru sustinere!Jason POV
Aud telefonul sunandu-mi pe masuta din dormitor. Mark... Oare ce vrea la ora asta?
- Da, Mark! Spune!
- Jason, unde sunteti? Christine, e bine? intreaba ingrijorat.
- Da, e ok! Doarme acum!
- Uhm... stiu ca esti iubitul surorii mele, dar mi-am dat seama ca intre tine si Nicky fost ceva...
- Fara suparare, Mark, dar nu cred ca e treaba ta! i-o tai eu.
- Stiu! Vroiam doar sa iti spun ca a aparut singura acum 5 minute, la petrecere, toata plansa, speriata si cu urme de agresiune pe umeri si cum tu ai fost cel care a luat-o la goana dupa ea... I-ai facut tu ceva?
- Poftim?! Nu! Unde e nenorocitul de Brant? Il omor! simt ca sangele imi clocoteste de nervi.
- Ti-am spus ca a venit singura! E cu Vanessa acum!
- Da-mi numarul ei si incearca s-o ti acolo pana ajung! Daca cumva apare Brant, nu il lasa sa se apropie de ea!
- Ok! Iti trimi un mesaj cu numarul!
- Mersi!
Intrerup convorbirea, imi iau sacoul de pe spatarul scaunului si ma indrept spre masina. Primesc mesajul cu numarul ei si o sun. Imi intra mesageria! La dracu! Ii scriu repede un mesaj! Dupa cateva secunde simt telefonul vibrand. Il verific repede sperand sa imi fi raspuns ea, dar e tot de la Mark.
"Nicky a plecat, nu stiu unde e!"
La naiba! Lovesc nervos volanul si il sun pe Luke.
- Luke, buna!
- Buna, omule! Nu ai somn la ora asta?!
- Nu am timp de prea multe explicatii. Iti trimit un numar si vreau sa imi localizezi telefonul urgent. Urgent, insemnand acum. Nu imi pasa ca trezesti toata agentia si ii pui pe toti la treaba!
- Ok! Se rezolva!
Inchid dupa care tastez grabit numarul ei si ii trimit mesajul lui Luke. Zece minute mai tarziu primesc locatia telefonului ei!
" Four Seasons Hotel, 200 Boylston St, Boston, MA 02116"
E tot acolo! Ce naiba? Il sun inapoi pe Mark.
- Mark, s-a intors?
- Nu, Jason!
- Esti sigur?
- Da! A plecat cam toata lumea! Chiar acum ma indrept si eu spre masina! Vrei sa ma intorc sa o caut?
- Nu, e in regula! Mersi!
Ajung la hotel si intru in sala de evenimente dar nu o zaresc nicaieri. Dupa cum spus si Mark, a plecat toata lumea. Unde e? Hmm... ar mai fi o varianta... Ma indrept grabit spre receptie si intreb serios:
- Buna seara! Iubita mea, Veronica Adams, ma asteapta! A facut o rezervare aici! Imi puteti spune numarul camerei? Nu mai am baterie la telefon asa ca nu pot sa o sun.
Receptionera face ochii mari si se inroseste toata.
- Deci...?
- A...Pai...Stiti...
- Nu stiu! i-o tai eu. Imi spuneti numarul camerei o data?
- Tocmai a urcat un domn care mi-a spus ca e logodnicul ei, la ea! Era cam nervos si parea beat!
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...