La multi ani, femei frumoase!
Nicky POV
Ce?! Am impresia ca auzul imi joaca feste si ca nu am auzit bine.
- Bla...Black ai spus? Mathew pe tine te cheama Black? il intreb balbait.
- Da! De ce? intreaba ridicand o spranceana.
Nu stiu de ce, dar cred ca ar fi mai bine sa nu pomenesc nimic de Jason. Cel putin nu deocamdata.
- Intrebam doar! Nu mi-ai spus niciodata numele tau intreg!
- Mda... Vorbim mai incolo, ne asteapta Victor!
- Ok!
Urc ganditoare scarile si tot nu imi vine sa cred ce se intampla. Dumnezeule, am impresia ca as fi intr-o telenovela prost regizata. Nu pot sa cred ca e doar o coincidenta de nume. Ei doi seamana foarte bine. Trebuie sa existe o legatura intre ei, dar care? Din cate imi amintesc eu, Jason nu avea frati, iar mama lui a murit cand era el foarte mic. Oricat as incerca sa imi dau seama nu inteleg legatura dintre ei.
~~~~~~
Victor POV
Intru in birou si astept. Ce dracu fac astia de nu vin? In sfarsit au de gand si dobitocii astia doi sa ma onoreze cu prezenta, imi spun in timp ce ii privesc cum intra in biroul meu aruncandu-si priviri incarcate de ura.
- Ce naiba e cu voi? Aveti ceva de impartit voi doi? Sper ca nu e vorba de Veronica. De ea nu va atingeti niciunul, m-ati inteles? Va rup picioarele!
- Da, domnule! raspunde Leon pe cand Mathew doar ranjeste prostesc.
- E valabil si pentru tine, te avertizez, nu cumva sa faci pe istetul cu ea Mathew! Fata mea nu va deveni jucaria nimanui.
- Cum spui tu, nasule!
- Acum ca am lamurit chestia asta, avem una noua de lamurit. Dupa cum bine stiti avem o noua problema. La ultima tranzactie am fost interceptati de Paza de Coasta si ne-au scufundat salupa si pilotul a fost ucis in schimbul de focuri. Am pierdut o mica avere atunci asa ca nu ne permitem sa dam gres inca o data. Avem nevoie de un nou pilot bun, de cel mai bun, asa ca Leon ocupa-te de treaba asta!
- Se rezolva, domnule!
- Iar tu Mathew, incearca sa faci ceva util si sa termini cu prostiile! Vreau sa o scoti pe Veronica din starea in care e si sa o ti cat mai departe de treburile mele in perioada asta. Nu vreau sa faca vreo porcarie care sa imi puna in pericol afacerea.
Amintirile din trecut imi revin in minte. Am renuntat la tot ce am iubit pentru aceasta afacere, asa ca nu imi permit acum sa fiu slab si sa o distrug din vreo neatentie.
***
FlashbackIn urma cu 21 de ani
- Cartelul din Sinaloa a ramas fara conducator, El Chapo a fost capturat si arestat azi noapte. Tu ai fost mana lui dreapta, asa ca el si-a dorit ca tu sa ii duci afacerile mai departe. Tu ai fost ales noul lider Victor, El Rey de Sinaloa.
...
- Nu pot accepta asa ceva, Victor! Intelege, avem un copil de crescut, esti inconstient sau ce?
- Amanda, intelege! Nu e ca si cum as avea de ales! In plus tu si Veronica o sa aveti o viata lipsita de griji! Veti avea totul!
- Totul?! Victor tu te auzi ce spui sau esti drogat in momentul asta? Esti un nenorocit de traficant, un mafiot! De cate ori iesi din casa asta, iti iei cu tine si sentinta la moarte! Niciodata nu stiu daca seara te vei intoarce viu acasa sau imi vei fi livrat bucatele intr-un sac negru de plastic. Nici macar nu ti-ai recunoscut legal fiica, de teama sa nu fie vreo tinta pentru dusmanii tai.
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...