AntoanetaAntonov are o carte superba "La stanga, spre iad"! Daca nu ati citit-o deja, sa o faceti! E una din cartile mele preferate!
Jason POV
Privesc neputincios catre Nicky, care plange in timp ce ii mangaie chipul lui Mathew. Afara se aud sirenele masinilor de politie si ale ambulantelor, apropiindu-se de cladirea abandonata.
Leon iese in intampinatrea lor, iar eu pentru prima data nu stiu ce sa fac, cum sa ma comport cu ea.- Haide ingeras! A venit politia, trebuie sa ridice cadavrele! Nu poti ramane aici!
- Lasa-ma! imi spune cu voce stinsa. Si nu imi mai spune "ingeras"!
- Ti-am spus deja ca nu am de gand sa te las...
- Nu cred ca ai de ales! Sunt punti peste care nu mai putem trece, Jason. Tatal meu ti-a ucis familia, de cate ori ma vei privi, vei vedea fiica acelui criminal... spune in timp ce se ridica in picioare si ma priveste in ochi plangand.
- Iubito... lasa-ma sa iti explic! incerc sa ii mangai obrazul stang dar se fereste.
- Nu, Jason! Intelege si tu, pentru ca eu am inteles deja!
Cuvintele si respingerea ei imi fac inima sa sangereze. Stiu ca vorbele mele au ranit-o, dar nu am simtit ceea ce am spus, am facut-o doar sa il derutez pe Victor.
Leon se apropie de noi si ii pune o patura peste umeri, in timp ce mai multi politisti si paramedici intra in incapere si incep sa analizeze cadavrele si sa ia probe.
- Domnisoara, sunteti bine? Va rugam sa ne insotiti la ambulanta sa va consultam! o indeamna un paramedic.
-Multumesc dar nu e nevoie, ma simt bine!
- Nicky, ai fost inconstienta! Lasa-i sa te consulte! insist eu.
- Am spus ca ma simt bine! Leon, poti sa ma duci acasa, te rog? Vreau sa imi iau cateva lucruri si sa ma intorc in New York!
- A... Sigur!
- Nu e nevoie, o duc eu, Leon! spun incruntat.
- Nu, Jason! Noi ne spunem "adio" aici si acum!
- Nu! Nici sa nu te gandesti! Nu am de gand sa renunt la tine! dau din cap in semn de negare.
- Imi pare rau! se apropie plangand de mine si imi depune un sarut cast pe buze, care simt ca ma arde. Adio!
O privesc cum se indeparteaza de mine impreuna cu Leon si simt cum ceva se rupe in mine. La dracu, nu se poate ca de cate ori ne regasim, ceva sa se intample si sa ne indepartam din nou, unul de celalalt!
~~~~~~
Nicky POV
Nu pot sa imi scot din minte privirea lui Jason. Il iubesc mai mult decat orice pe lumea aceasta, doar ca sunt multe lucruri care ne despart. Sunt convinsa ca mereu ii voi aminti de ucigasul care mi-a fost tata, si nu imi doresc sa ajunga sa ma urasca pentru asta.
Desi vroiam sa parasesc Mexicul cat mai repede, se pare ca mai am de asteptat cateva zile in care va trebui sa dau declaratiile finale asa ca aleg sa raman in casa lui Victor. Aud batai slabe in usa dormitorului.
- Buna, Veronica! spune Elena in timp ce intra cu retinere in camera mea. Imi cer scuze ca te deranjez, dar a venit avocatul lui Victor! Ii vor citi testamentul in cateva minute si e nevoie de prezenta ta.
- Nu vad de ce, Elena! Nu m-a recunoscut niciodata legal ca fiind fiica lui.
- Se pare ca esti trecuta in testament! spune ridicand din umeri.
CITEȘTI
Black Passion
General FictionPentru ea, el este exact opusul a ceea ce considera barbatul ideal. Pentru el, ea este o provocare. Poate iubirea adevarata, incepe cu un pariu? Il va putea ea ierta vreodata, pentru ca i-a pariat inocenta? Chiar daca soarta se in...