2.Ultima zi

5K 143 82
                                    

A doua zi,dimineta,ma trezesc mai devreme, pe la 10:30.Ies din camera, indreptandu-ma spre baie,acolo unde era sora mea. Am asteptat cam 20 de minute,timp in care m-am uitat pe Instagram.

Ana*iesind din baie*: Hei!Mama si tata au zis ca azi vor veni mai devreme.

Eu: Bine pana la 15:30 sa ne ternima bagajele apoi mergem la film cu ceilalti,ok?

Ana: Da.Eu merg la bucatarie sa fac omleta,vrei?

Eu: Ok,sa nu dai foc la casa,te rog mult. Mama si tata inca vor sta aici.

Ana rade apoi merge spre bucatarie,iar eu intru in baie. Am hotarat sa imi fac un dus scurt,apoi am mers in camera mea si m-am imbracat intr-o rochita lejera si mi-am prins parul in doua codite impletite.

Merg la bucatarie si observ ca Ana terminase de gatit si omleta era asezata in 2 farfurii.Nu era arsa,mare mirare.Dupa ce am mancat am lasat vasele in ghiuveta pentru a le mai spala si Ana.Eu merg in camera si imi golesc sifonierul,apoi chitesc hainele in 3 geamantane. Lucrurile mai micute mi le-am pus intr-un geamantan si un rucsac.Am aranjat totul in 2 ore si am hotarat sa merg si la Ana sa vad daca are nevoie de ajutor.

Eu: Ai terminat ? (Chiar daca observasem ca toate erau  imprastiate pe pat si pe parchet)

Ana: Tu ce crezi?

Eu:Mda,bine te ajut.

Ana:Iiiiiiii,stii ca te iubesc!

Eu*zambind*:Sigur,normal,cum sa nu...

Ana: Incerc si eu sa fiu draguta si uite cum imi raspunzi.

Eu: Bine,bine,si eu te iubesc!

Dupa o ora am terminat. Auzind batai in usa ,m-am dus si au deschis.Deja ajunsesera parintii.

Le-am spus ca vom merge in mall cu ceilalti si mancam acolo,apoi vom merge la film. Au fost de acord dupa ce le-am promis ca seara o vom petrece impreuna.Vom incerca sa ajungem inainte de 21:00.

Am mers in camera mea si mi-am luat o pereche de blugi scurti negri si un tricou roz. Parul l-am lasat impletit.Am anuntat-o pe mama ca plecam si am mers impreuna cu ceilalti la KFC. Dupa ce am mancat am mers la cinema. Am ales un film de comedie,apoi am mers in sala si ne-am gasit locuri.Filmul a  durat 2 ore. Cand am iesit m-am uitat la ceas si am vazut ca este 20:03. I-am imbratisat pe toti si le-am promis ca vom vorbi saptamanal e skype,iar prin mesaje zilnic.

Am mers acasa unde parintii ne asteptau. Comandasera 3 pizza.Nu-mi era foame ,dar pentru ca la pranz le-am promis am mancat 2 felii de pizza.Ne-au spus ca ne vor suna zipnic,iar maine sa-i sunam cand ajungem la gara la Constanta, acasa la bunici,dupa ce ne instalam si seara. Va fi o zi aglomerata.Ne-au spus sa ii ascultam pe bunici,daca se intampla ceva sa ii sunam imediat si sa incercam sa nu ne ratacim prin Constanta si multe alte lucruri pe care nu le-am ascultat deoarece eram plictisita.I-am pupat si i-am imbratisat,apoi am mers si mi-am facut un dus. La 23:05 m-am pus in pat,adormit imediat.

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum