Revederea

2.4K 86 13
                                    

Am ajuns . tata ne-a lasat cheia pentru ca el si mama nu erau acasa. Urma sa vina pe la 17:30.

Am deschis usa ,apoi am intrat.

V: ok,cum o sa stam ?
E: tu si Cristi in camera Anei ,iar noi in a mea
V: de ce?
E: de-aia .Acolo e camera parintilor. Pe stanga e baia lor ,iar pe dreapta a noastra . acolo e bucataria ,iar acolo sufrageria . voi o sa dormiti aici ,iar noi in camera de langa. pe la 16:00 plecam sa ne vedem cu Ally,Daria,Miruna,Andrei si Robi,da?
Toti: daaa

Ana si Cristi au plecat sa ia ceva de rontaiala .

Eu eram in sufragerie ,si vorbeam pe mess cu Alina si Andra si il vad pe Vlad on . Merg la el in camera si vad ca vorbea cu o fata"Andra Ozgul".

E: cine-i fata ?
V:o fosta colega de clasa. De cand esti aici ?
E: acum am venit
Vlad a vazut ca eram cam suparata ,asa ca m-a luat in brate si M-a sarutat apasat timp de 3 minute .

Apar si cei 2:
A: ododododododo ,ce frumos va sta voua
V: stiu ,nu?
C: daa
E: lasa-i ,ma, ca-s gelosi .

La 16:00 am plecat toti 4 spre parc ,unde ne-am intalnit cu restu' . i-am luat in brate ,apoi au facut si baietii cunostinta cu ei . le-am mai povestit ce am facut , apoi (la 21:40) am mers acasa .

Am servit cina impreuna cu parintii ,apoi am mers in camera la baieti ai am ascultat muzica .
Pe la 00:15am mers la noi in camera si ne-am pus in pat .

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum