M-am impiedicat!

1.5K 69 45
                                    

Am mers toti 4 in camera Anei. Am filmat "Cum a fost prima oara" timp de o ora ,apoi eu si Cristi am mers in camera pentru a o lasa pe Ana sa il editeze. Il va posta pe canalul meu si al ei.Saptamana trecuta s-au facut 300k abonati,yey.
Ana a ramas cu Vlad,iar eu si Cristi ne indreptam spre camera mea. Cristi deschide usa si intra in camera ,iar eu merg la baie pentru a-mi face rutina de seara.Dupa ce termin ma indrept spre camera,insa il vad pe Cristi in boxeri.
"Ămm...Da,a zis ca vom continua seara"
Ehh...Asta e,hai in camera!

Nu apuc sa calc bine in camera ca ma trezesc cu fata in podea.

E: Fmm de prag!
C: Esti bine?*putin ingrijorat*
E*ridicandu-ma cat de repede pot*:Perfect!
C:Ămm...Pragul a fost de vina sau te uitai dupa mine?
E: Ar putea fi ambele variante corecte.
C: Da,sigur,oricum nu ma asteptam sa recunosti...
E:... :)
C: Unde ramasesem acum 4 ore?
E:Uite,chiar acolo,eu cu ghirlanda aia in mana si tu imbracat.
C: Nu la asta ma referean *perv face*
E: Pff*zambind*

Cristi se ridica din pat si inchide usa ,pentru ca eu o lasasem deschisa.Eu ma uitam dupa el.Dupa ce inchide usa ,se intoarce spre mine si se apropie. Se asaza pe pat ,apoi ma trage peste el.Eram pozitionata intre picioarele lui.Fiind asa aproape de gatul lui nu ezit nici o clipa si ii dau un "autograf".El mi-a dat ieri unul ,asa ca era timpul sa ma revansez.

E:Gata,putem spune ca suntem chit.
C: Sau nu.

Atunci Crist imi mai da un " autograf". Yey,acum am 2!

Incerc sa ma ridic de pe Cristi ,si oarecum ,"din greasala"  pun genunchiul pe Cristi Jr. Merita asta!

C:Fu...,o sa platesti pentru asta.
E*mandra de mine*:Hai,nu zau? Eu sunt deasupa!

Atunci Cristi isi pune mana pe fundul meu(mai degraba imi da o palma)si ma intoarce ,ajungand deasupra mea.Incerc sa ma opun,insa nu reusesc.

E:Hai,fratee!Era mai bine invers .
C: Taci!

Isi apropie fata de a mea si buzele noastre se lipesc. Asa ia nastere un sarut salbatic,iar daca(,) Cristi nu ceda acum probabil nu mai aveam aer.
Cristi e deasupra mea si ma saruta pe gat.Privirea mea este atrasa de abdomenul lui care se afla deasupra mea. Baiatul asta e asa perfect din toate punctele de vedere,si moral,si fizic.
Dupa ce ne mai "iubim" putin Cristi se da jos de pe mine si ma pune deasupra lui. Capul meu se afla in scobitura gatului lui.In camera era o liniste de mormant,pana o intrerup eu.

E: Cristi!
C:Eu!
E:Am chef de o plimbare.
C: E 23:45 si afara cred ca-i un ger de moarte.Tu chiar vrei sa ne plimbam?
E:Mda,doar noi doi.
C*ridicandu-ma de pe el*: Off,bine ,hai.Imbraca-te gros ,sa nu racesti acum de Craciun.
E: Cine vorbeste... Ăla care toata dimineata ,si acum sta in boxeri.
C: In apararea mea: in casa-i cald.
E: Bine ,bine ,hai.

Cat timp eu m-am imbracat ,Cristi a mers si s-a imbracat si el.Am mers si i-am anuntat pe parinti,care nu dormeau,ca plecam apoi am coborat.
Ne-am plimbat putin prin oras ,apoi am mers pana pe malul marii.Am facut cateva poze impreuna si am mers inapoi in camera. Era 00:58 asa ca  mi-am luat pijamaua ,iar Cristi s-a dezbracat ,apoi am adormit.

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum