Eu si Cristi am ajuns pe plaja . El s-a intins lejer pe șezlong cu ochelarii de soare pe ochii lui caprui ,mangaiat de razele soarelui mai avea putin si adormea dar BOOMM se "trezeste" cu o galeata de apa rece ( asa i se parea lui pentru ca era "incins"😂😂).
C: ceeee faaacii???
E: bine ,tu?
C: nu la asta ma refeream
E: a,pai mai aveai putin si adormeai.
C: si de unde ai luat galetușa de nisip?
Ma intorc catre o fetita de 5 ani care era in spatele meu .
E: Mulțumesc mult . Mi-a fost defolos.
M(Maria-asa o chema) - Ma bucur ca te-am ajutat.Era o fetita asa draguța . Blonda cu ochi albastri in care te puteai pierde foarte usor.
C: pe bune??
E: ce am facut?
C:off ,nimic . hai vin-o aici!
E: nu-s caine .
C: atunci vin eu .Nu stiam ce vroia sa-mi faca pentru ca i-am varsat galeata aia asa ca am fugit in apa. Dupa ce ne-am jucat putin in apa am iesit la mal si Cristi s-a asezat iar pe sezlong.
E: eu merg sa iau inghetata .
C: vreau si eu .
E: iti luam oricum.Ma intrept spre iesire de pe plaja pentru ca in zona in care mergeam noi nu era pe plaja . Locul spre care ma intrept e langa un parc . Nu erau foarte multe persoane,dar mi se pare ca-l vad pe Vlad cu o fata. N-are cum ,Vlad a zis ca doarme . Dar vorbea cu Andra aia pe mess... Daca era el ? Ehh ,ma uit cand ies . (deja intrasem in magazin) . am luat inghetatele si le-am platit ,apoi am iesit si ma uit spre locul in care ii vazusem . mai era decat fata . nici macar nu m-am uitat pe profilul ei s-o vad si nici telefonul nu-l am la mine.Asta e ,ma uit acasa. Ma indrept spre locul in care era Cristi ,dar il vad alergand spre mine . oare ce-a patit?
CRISTI P.O.V .
Am iesit din apa si m-am asezat pe sezlong . Emma a plecat dupa inghetata. Dupa 1 min in care statusem linistit pe sezlong imi amintesc ca locul de unde a plecat sa ia inghetata e langa parc ,iar la ora asta Vlad ar trebui sa fie cu Buse in parc . Moamaa,ce-am facut? Chiar Cand ma ridic sa plec primesc un mesaj de la Vlad .
V: Emma vine spre parc . Ce drq faci?
C: scuze ,am uitat . plec spre ea acum. Ea merge la inghetata,poate nu v-a observat .Inchid ecranul si incep sa alerg spre Emma.
P.O.V. VLAD .
Eram in parc cu Buse. Îi spusesem ca deja am iubita ,dar ea nu intelegea . A incercat sa ma sarute ,insa eu am respins-o.Ma pregateam sa plec ,cand o vad pe Emma .I-am dat mesaj lui Cristi si am vorbit cu el . Cristi,ce prost estii . Trebuie sa plec inainte sa iese Emma.
V: scuze ,eu trebuie sa plec .
B: ne mai vedem,nu?
V: nu stiu . Ti-am spus ca am iubita. Azi ne-am vazut pentru ca ea este In București . Altfel nu ne-am fi vazut . Nu mai conteaza. trebuie sa plec urgent .Pa!Emma P.O.V.
E:Cristi,s-a intamplat ceva ?
C: nu,aaa..doar amortisem si m-am gandit sa alerg .
E: ok. Ciudat .pareai ingrijorat
C:Ti s-a parut .
E: Vlad unde e?
C:acasa. A zis ca doarme .unde ar putea fi?
E: mm.nu stiu ,dar nu mai conteaza. Poftim inghetata
C:Multumesc(sarutandu-ma)Mai stam putin pe plaja, pana la 20:00 (Pe plaja venisem la 18:15) apoi mergem acasa.
Cand am ajuns acasă...
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanfictionMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!