Emma P.O.V
Deschid ochii și il vad pe Cristi dormind. Imi iau telefonul si ma uit la ceas care indica ora 19:40,deci am dormit aproape 3 ore. Cred ca ar fi timpul sa merg sa vad ce fac fatele. Incerc sa ma ridic,insa bratul lui Cristi,care era deasupra mea ma opreste. Orice om normal l-ar fi trezit pupandu-l sau strigandu-l sau in orice alt nod,insa nu. Eu i-am ridicat mana si i-am pus-o deasupra feței apoi am lasat-o sa cada lovindul-l peste fata. Cristi se trezeste brusc si isi indreapta privirea spre mine.
C: Ce dra...?
Eu*zambind inocent*: A fost mana ta...
C*mârâind*: Mda,a mea...
Ma ridic din pat si merg in camera Biancăi unde o gasesc și pe Ana. Își alegeau rochiile.
Ana și-a ales rochia asta :Si Bianca pe aceasta :
La rochiile lor diferentia doar culoarea. Aveam si eu o rochie la fel numai ca alta culoare,asa ca am decis si eu sa o iau. Arata asa:
Fetele incepusera sa se machieze ,asa ca le-am lasat si am mers la baie pentru a-mi face un dus scurt.Am decis sa nu ma machiez,nu-s fana machiaje.
Dupa ce am terminat dusul,ce a durat 15 minute imi pun un prosop in jurul corpului si merg in camera mea. Cristi adormise iar. Offf...E*tipand*: Cristiano,trezeste-te, ca daca nu apelez la apa rece sau zapada.
Cristi scoate capul din perna,se intoarce spre mine si se uite nedumerit apoi spune:
C: Daca erai pregatita sa o facem in seara asta puteai sa-mi spui,macar sa-mi iau prezervative.
Dupa ce a spus ce a spus am inceput eu sa ma uit nedumerita la el. A baut ceva cat eu am fost la dus?
C: De ce te uiti asa? Inainte sa pice prosopul ala de pe tine ar trebui sa inchizi usa.
La auzul acestor cuvinte mi-am amintit ca-s doar intr-un prosop si incep sa rad ca o nebuna.
C: Doamne,pe zi ce trece te faci mai nebuna. Acu' de ce mai razi?
Eu*razand*: Nu stiu. Du-te la Vlad si lasa-ma sa ma imbrac!
C*zambind*: Cu mana aia asa nu poti. Lasa-ma sa te ajut.
Eu: Ma ajuta Ana sau Bianca.
C: Da,dar eu sunt aici si sunt si iubitul tau. As putea s-o fac eu.
Eu*prefacandu-ma ca-s nervoasa*: Iesi,baaii!!
C*ridicandu-se din pat si mergand spre usa*: Bine ,bine ,am plecat.
Dupa ce Cristinel a iesit am inchis usa. Mi-am luat lenjeria rosie(cpsz ,se zice ca de Revelion poarta noroc :] ) pe mine si am sunat-o pe Ana sa vina sa ma ajute. Deja se machiase. Mi-a inchis sutienul si m-a ajutat sa pun rochia pe mine apoi a plecat. Parul am hotarat sa mi-l las desprins ,insa doream sa-l ondulez. Mama lui Cristi m-a ajutat. Acum arata asa cum imi doream. In picioare mi-am luat o pereche de pantofi,cu toc de 5 cm,care se potriveau cu rochia.
Acum putem spune ca-s gata.Am iesit din camera si am mers la Bia si Ana,si ele erau gata. Baietii erau deja jos,in sufragerie,pentru a se ocupa de muzica. Totul era pregatit.
*Dupa 4 ore*
Dupa 4 ore de distractie in familie,am dansat,am canntat,am povestit ,am glumit,am privit focul de artificii de la ora 00:00 si cel mai mportant am intampinat noul an.
Este ora 00:45,iar noi,defapt adultii au hotarat sa mearga in club ,si logic mergem si noi. Am urcat in camera de unde mi-am luat peste rochie paltonul,iar pantofii i-am schimbat cu niste ghete nergre cu toc de 8 cm.Alex cu vorbit cu cativa prieteni si o sa vina si ei,vom fi mai multi. Bianca va ramane acasa deoarece ii este somn si nu se simte prea bine.M-am oferit sa raman cu ea insa mi-a zis sa merg si sa ma distrez ca ea se descurca asa ca am ascultat-o. Am plecatcu totii spre club.Drumul a durat 9-10 minute,destul de putin ,ce pot sa zic.
Am facut cunostinta si cu prietenii lui Alex : Maria,Monica,Larisa,Eduard,Sebi,Florin si Alin. Cel mai simpatic mi se pare Sebi. Am intrat in club toti si ne-am despartit de parinti. Am mers la o masa putin mai retrasa si ne-am asezat. Fiecare si-a comandat cate un shot,momentan. Nu dupa mult timp eu ,fetele ,Alex,Alin si Florin am inceput sa dansam.Simt cum Monica ma impinge ,iar eu ma dezechilibrez si ajung pe piciorul lui Sebi.
S*zambind*: Nu ma deranjaza.
E*ridicandu-ma cat de repede pot*: Scuze,n-am vrut. Am fost impinsa.
Sebi zambeste si nu mai zice nimic. Mai ia o gura din bautura pe care o avea in pahar apoi se uita la Cristi. Puteam sa vad gelozia din privirea lui Cristi.
Nu i-am mai bagat in seama pe nici unul si am revenit pe ringul de dans. Dupa 2 melodii cineva ma apuca de mana si ma trage spre el. Observ ca era Cristi.
Ajungem pe holul ce ducea spre iesirea din club spre o curte din spate unde nu pot vedea prea bine ce era deoarece e zapada. Cred ca este amenazata doar vara.Cristi ma izbeste(nu prea tare)de perete si incepe sa ma sarute salbatic. Mana lui stanga este pe soldul meu,iar cea dreapta pe una din fese. Mana mea stanga(si singura pe care o pot folosi) este in parul lui ,ciufulindu-l usor. Dupa ce ne desprindem din sarut Cristi imi spune:
C: Cum de te-a impins tocmai pe piciorul lui?
E*amuzata de situatie*: Domnu' Christian e gelos?
C: Putem spune si asa.
Din nou se apropie de buzele mele. Cand fac contact cu buzele lui simt un fior ce-mi cuprinde tot corpul. Buzele noastre parca dansau,nu pe ritmul muzicii ce se auzea din interior ,ci pe un ritm propriu. Dupa ce ne retragem din sarut fruntile noastre se lipesc. Ii pot vedea scpipirea din ochii lui frumosi si caprui.Baiatul asta e perfect pentru mine ,ma bucur ca l-am cunoscut.
Mă ia de mana si ne indreptam spre masa unde se aflau si ceilalti. In drum l-am vazut pe Vlad iesind. Cred ca pleaca,dar de ce? Am ajuns la masa si i-am intrebat insa nu stiau ,nici macar Ana. Am mai stat 30 de minute apoi eu am mers la adulti pentru a-i intreba daca mai stam. Era 3:55,si au zis ca ei mai stau. Si Ana cu Alin vor sa mai ramana insa eu nu. Sunt cam obosita si as vrea sa merg acasa. L-am luat pe Cristi si am mers acasa cu un taxi. Am deschis usa si am intrat impreuna. Pe Cristi l-am rugat sa mearga cu mine in camera pentru a ma ajuta sa ma dezbrac. Acum poate profita la maxim ca am mana in ghips si ...asta-i viata. Am urcat scarile si am ramas surprinsa cand l-am vazut pe Vlad iesind din camera Biancăi ,fară tricou.
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
Fiksi PenggemarMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!