Cand am ajuns acasa am mers in camera la Ana ,unde stiam ca l-am lasat pe Vlad,dar nu era . Asa ca am mers la el in camera . Acolo l-am gasit . Filma un vlog impreuna cu Luci .I-am cam deranjat,dar asta e...
E: scuza-ma ca te intrerup ,dar poti veni putin,te rog?
V:ok .
E: ce-ai facut azi ?
V: am dormit ,m-am gandit la idei de vlog si acum am filmat,de ce?
E: n-ai fost in parc?
V:nu . ce sa fac in parc?
E: Intalnire cu Andra?
V:hmm..nu,scuze . Azi am dormit toata ziua .
E: ok. Nu stiu daca sa te cred ,dar o voi face . poate vii mai incolo la noi .
C: eu mai raman putin. daca vrei du-te .
E: ok ,sa veniti si voi ca ma plictisesc singura .
V,C:ok.Merg in camera si o sun pe Ana pe Skype . Era cu mama si tata . nu am mai vorbit cu ei de 2 zile.
E: Buna! Ce faceti?
A: mama si tata scriu documente ,nu stiu la ce folosesc,si eu pe aici pe net .tu?
E: bine ,abia am venit de la plaja si m-am gandit sa va sun . vad ca ati impachetat deja.
M: da. Dar stai linistita ca nu vom amenaza camera ta fara tine. Nici pe a Anei . in 2 saptamani vii si tu aici pentru mutare.
E: abia astept .
M: tu ce-ai facut azi?
E:am fost pe plaja cu baietii ,defapt doar cu Cristi . Vlad a dormit toata ziua .
T: Va intelegeti bine?
E,A: inca din prima zi 😂
T:sigur?
E: da,tata.sii ... Ana? Te-ai intalnit cu fetele?
A:am vorbit cu ele si ne intalnim maine .
E: ok ,va las ca merg sa-mi fac dus ca nu am facut de cand am venit de la plaja.
M:bine ,mai vorbim .
E: va pup si mi-e dor de vooii! Pa! Noapte buna!
T,A,M:si noua ne e . noapte buna ,Emma!Am facut duș si apoi am mers la mine in camera unde l-am gasit pe Cristi . Lasasem usa deschisa. E bine ca m-am imbracat in baie. :)
E: Vlad vine?
C:da.
E: as vrea sa te intreb ceva ,dar sa raspunzi sincer
C: bine .
E: Vlad a fost azi in parc cu Andra Ozgul?
C:nu ,de ce ?
E:pai... Am vazut ca a vorbit cu ea pe mess si dupa am vazut in parcul de langa plaja cand am fost sa iau inghetatele un baiat care semana izbitor de mult cu el ,dar nu am cunoscut fata . Iar acum ,cand am intrat pe profilul Andrei am vazut ca ea era acea fata ,dar cand am vrut sa vad daca baiatul acela chiar e Vlad plecase deja
C:Vlad a dormit si a filmat azi
E: Sper ca nu ma minti nici tu pe mine ,nici el pe mine si mai ales pe Ana... S-ar supara tare daca ar afla ca Vlad o insala .
C: stiu.A venit si Vlad ....
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanfictionMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!