Si vad ... O conversatie intre el si Vlad ,dar ei nu prea vorbesc prin mesaje... Aaaa... Saptamana trecuta ,seara ,Andra,parc intalnirea... M-au mintit . Dar am inteles ca Vlad si Andra nu au facut nimic mai mult decat o simpla discutie. Nu-i voi spune Anei deoarece sigur se va supara pe el si se vor desparti ,deși Vlad asta merita nu vreau s-o vad pe Ana suferind . Voi pastra asta pentru mine si o sa rezolv cu Cristi. La Vlad nu-i o mare problema ca m-am mintit in fata , dar Cristi e baiatul pe care-l iubesc . Poate m-a mintit de mai multe ori .
Aud usa,las repede telefonul si ies din camera .
C: esti suparata?
E: euu?? Ă? Nuu!!
C: hai zi, ce e ?
E: am vazut mesajele
C: ce mesaje ?
E:ale tale cu Vlad .P.O.V CRISTI .
Cat de prost pot fi!! Dupa ce ca am mințit-o nici mesaje nu le-am sters... Cum am putut sa uit asa ceva ?
C: Iarta-ma !Vlad m-a rugat sa nu-ți spun
E: puteai sa-mi spui ... Nu era o problema . Nu-i spuneam Anei ,dar ma deranjaza faptul ca m-ai mintit .
C: scuze ,n-o s-o mai fac .
E: si daca ai mai facut-o ?
C: n-am mai facut-o. Chiar imi pare rau!
E: moamaaa ,nu pot sa rezist la privirea si ochisorii taaii. e logic ca esti iertatEMMA P.O.V.
E atat de perfect si fata aia trista pe care o facee ,ochisorii ii stralucesc,si vorbeste cu o voce de copilaș... Stie ca nu rezist . e logic c-o sa-l iert .Îl imbratisez ,iar cand ne desprindem din imbratisare ma saruta ,apoi ma ia in brate (stil mireasa) si mergem la Vlad si Ana. Cand deschidem usa il vedem pe Vlad peste Ana...
Hey!Urmatorul capitol il voi pune peste o saptamana sau doua.Și va multumesc celor care m-au sustinut sa continui cartea! ❤
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanfictionMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!