Dimineata*8:15*
Suna alarma . Ma trezesc si ma ridic din pat . Ana deja se trezise si vorbea cu Daria la telefon . Am mers ,mi-am facut rutina si am mers in pijama la baieti .
Aveam una din cheile lor ,asa ca merg la ei in camera . nu era nimeni acasa ,iar Spot era in dulap .
Ei dormeau .
E: neataaaaaaa(tipand)
C: ce problema ai ,femeiee?
V: iubi a venit la bine 😇
E: ok ,ok .. Am inteles ideea . nu o sa va mai trezesc asa in viata mea.
Ma asez in pat ,langa Vlad. L-am sarutat,apoi a adormi iar.
E: Vlaad!!
V: ce-i?
E: ti-au sters canalul de youtube.
V(sarind din pat ) : ceee????
E: glumeam . acum ca esti treaz incepe sa te pregatesti si tu .
V: tu mergi in pijama?
E: am venit doar sa va trezesc ,merg sa ma pregatesc si eu
(Kiss)Mi-am luat bagajul si l-am dus la usa ,Ana facand la fel ,apoi m-am imbracat iar parul l-am lasat desprins .
Intre timp a venit si Luci din oras ,si ne-a dus bagajele in masina ,urmand ca in 10 min(la 9:30 ) sa plecam spre gara .
Am incuiat usa , apoi am coborat (baietii fiind deja la masina). Vlad a stat in fata , iar noi si Cristi in spate .
Ajungand la gara am luat biletele apoi am asteptat trenul .
Eu stateam langa Ana ,iar Vlad si Cristi in fata noastra , dar Vlad si Ana au facut schimb de locuri pentru caa... Mdaa...Pe drum am facut live-uri ,musical.ly-uri ,am vorbit cu mama,Puka,Ally,Daria (si restul )si am facut cateva planuri pentru ce sa facem acolo.
Sper sa va placa si acest capitol . Nu este prea lung ,dar l-am postat la 23:30. Voi mai pune maine 2 capitole noi(cred) . va pup❤
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
Fiksi PenggemarMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!