Înapoi la Constanța x2

1.5K 67 13
                                    

*Dupa 4 zile*
Ce s-a mai intamplat? Pai ne-am ravazut toti prietenii si am fost impreuna la ștrand,si da ,daca va intrebați a fost si Andrei ,însa l-am evitat cat de mult posibil. Ieri am petrecut toata ziua impreuna cu parintii pentru ca cel mai propabil ii vom revedea tocmai la toamna. Peste o luna,nu-i mult dar totusi.Mama a decis acum 2 saptamani ca nu va mai veni la Constanta in weekend-uri deoarece vrea sa le petreaca (,) cu tata,iar noi n-am avut nimic impotriva.

Yeyy,azi e ziua . Azi mergem iar la Constanta. Zici ca-s nebuna,dar mi-e dor de Cristinel.Jumatate dim mine e fericita ca mergem acolo si il revedem pe Cristi ,vom petrece iar timp impreuna ,nu-l voi mai vedea pe Andrei,insa cealalta jumatate e trista pentru ca in aceasta luna voi sta fara prietenii mei si pentru ca parasesc acest minunat loc ,aceasta casa + azi ii voi zice lui Cristi.Da,o fac!

*Dupa 4 ore*ora:12:58*

Eu si Ana suntem in tren. Ana face un daily vlog,iar eu vorbesc prin mesaje cu Cristi. In 20 de minute ar cam trebui sa ajungem. Baietii sunt deja in gara, ne asteapta.Abia astept sa-i sar in brate domnului Cristian.Azi m-am trezit la 9:00, din cauza alarmei, normal ,iar la 10:30 am fost in gara deoarece la 10:55 plecam. Mai avem foarte putin.Baietii sunt in gara si ne asteapta deja de 20 de minute,mai au rabdare inca atat.

Dupa 20 de minute ajunge si trenul. Eu si Ana ne pregatim de coborare. Îl vad,uite-l acolo pe Cristinelu' mio.Las bagajul si alerg spre el.Îl iau in brate si il strang tareee,nu stiu daca mai traieste dar asta nu conteaza acum, și-l sarut.
E:mai traiesti?
C:Normal.
E:iiiii,mi-a fost dor ,tare dor de tine!!
C: Mie crezi ca nu?
Atunci ma ridica si ma ia in brate ,picioarele mele inconjurandu-i abdomenul.Nu i-as mai da drumul.

Intre timp vine si Ana cu ambele bagaje pentru ca dăă,eu l-am lasat in drum de nerabdatoare ce eram. Biata Ana! Cum o fi reusit ea sa le aduca pe amandoua daca are mana in ghips ? Eh ,nu conteaza.Important e ca eu sunt in bratele lui Cristi.

A: Aoleuu,vad ca maimuțica a ajuns pe tine. Nu cred ca iti va da drumul prea curand
C:O țin pana acasa,nu-i problema.

Ana a lasat bagajele si a inaintat spre Duțu apoi i-a sarit in brate.Duțu a inceput sa  o sarute  salbatic pana i-am intrerupt eu. are eram în brate la Cristinel.

E: Ho,usor! Inca suntem in gara.
V: Tu vorbesti.
A:Hai acasa! Continuam acolo.

Luci a venit si ne-a luat.L-am imbratisat cand l-am vazut pentru ca daa... Duțu statea in fata ,iar Ana in spate cu mine si Cristi ,insa Ana era una cu usa ,iar eu eram intinsa pe bancheta si Cristi peste mine sarutandu-ma incontinuu (nu mai avea rabdare pana acasa)insa ne mai opream din cauza lipsei aerului. Baiatul asta mi-a lipsit mult.

L(Luci):Cristi,usor acolo in spate  ca-mi sufoci viitoarea nora!
C: shhh,stiu ce fac

Toti am inceput sa radem. Cand am ajuns eu si Ana am mers in camera si am despachetat bagajele. Cand am terminat au venit si baietii la noi si ne-am uitat la ul film horror.Ana s-a speriat,insa eu nu,doar am cazut de pe canapea dar n-a fost o problema,m-am ridicat repede insa toti radeau ca tampitii ,nu stiu da a de mine sau de altceva.Dupa terminarea filmului eu strangeam floricelele de pe jos ,Ana edita daily vlogul ,iar baietii ascultau muzica .

Ehh...acum e acum.

E:*tuse* Ana vrei sa mergi cu Vlad in camera?Te rog! Trebuie sa vorbesc CEVA cu Cristii *tuse*
A:Ămm...Da,normal.Hai,Duțu!Bafta,Emma!

Eu si Cristi am ramas singuri uitandu-ne unul la altul.

C: Ce ai sa-mi zici ?
E: Pai hai sa-ncep cu inceputul.
Îi povestesc ce s-a intamplat in excursie apoi ce s-a intamplat saptamana asta.

Dupa ce am terminat am avut un moment de liniste deplina pe care Cristi l-a intrerupt.
C: Deci...m-ai inselat?

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum