CRISTI P.O.V.
Tot ceea ce i-am spus lui Vlad a fost pentru ca eu o plac pe Emma ,iar daca se vor desparti o sa ma apropii de ea si o s-o fac sa fie cu mine ,iar Anei ii voi spune direct ca o plac pe sora ei si o sa incerc sa aflu daca ar vrea sa fie cu Vlad . ( schimb de iubite😂😂 adica suntem gemeni ce mai conteza)DIMINEATA*11:35*
Ma trezesc , si merg sa imi fac rutina . Vlad inca dormea . Am observat ca nici el nu prea o mai placea pe Emma ,asa ca o vreau eu, nu stiu ce o sa fac ,dar o s-o am. Vreau sa o tin in brate si sa o sarut . se va intampla asta incurand.
M-am imbracat apoi am iesit cu Spot afara . Am chemat-o si pe Ana sa vorbim. M-a vazut si se indreapta spre mine .
A: buna
C: buna
A,C: TREBUIE SA VORBIM! SUNT DE ACORD CU TINE . INCEPE TU. OPRESTE-TE ,TE ROG!
A: In ultima vreme ne.am distantat . cred ca ti-ai dat deja seama ce vrea sa spun .
C: da,asta voiam sa-ti spun si eu
A: nu vreau sa te superi pe mine sau sa ne certam dar nu cred ca mai merge. N-a fost o relatie lunga ,doar 3 saptamani ,dar au fost 3 saptamani frumoase pe care ma bucur ca le.am petrecut impreuna . vreau sa ramanem prieteni .
C: sunt total de acord cu tine .
Esti sigura ca nu mai simti ceva pentru mine ?
A: da. sigura.
C:bine, din moment ce nu mai simți nimic as putea să-ți spun ca o plac la sora ta.
A:ioii, cumnatel nou
C:problema e ca ea încă e cu Vlad.
A:nu-l mai place
C:de unde știi?
A:mi.a zis de ieri
C:Vlad mi.a zis ca nici el nu prea o mai place
A:vrei sa vorbesc cu ea?
C:nu, o s-o fac singur
A:bine
C:eu și Spot plecam. Deci e totul ok între noi?
A:super ok
Am îmbrățișat-o pe viitoarea mea cumnațica și a am plecat sus sa vad Daca Vlad s-a trezit.
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanfictionMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!