Ziua meet-ului

2.3K 79 2
                                    

Dupa 2 ore am ajuns la Bucuresti . L-am sunat pe tata care a venit si ne-a luat ,apoi ne-a dus la hotel . Puka si restu' erau deja acolo. Dupa ce am facut cunostinta cu restul vloggerilor am dus bagajele apoi ne-am plimbat si am facut cu totii poze.

Seara am mers la o terasa din apropiere, apoi ne-am reîntors la hotel. Eu postam pe instagram tot felul de poze ,videoclipuri si anunturi iar Deniz facea live.Selly a inceput sa bea asa ca si restul l-au urmat .Dupa au inceput sa cante si mda...

Eu ,Andra,Puka ,Anca , Cristi,Vural si Vasco am reusit sa dormim 2ore ( de la 6 la 8),insă Ana ,Magda ,Vlad si Selly nu.

Dimineata,ne-am trezit . dormiseram 4persoane in 3 paturi?!!fain

Le-am trezit si pe fete,apoi am inceput sa ne pregatim . Au coborat si baietii,apoi am mancat la restaurantul hotelului si am plecat spre meet .
A fost foarte frumos . Primul youmeet la care am participat . Cristi a facut live .Am facut poze cu multe persoane dragute .
Dupa ce s-a terminat Ceilalti au plecat sa viziteze orasul iar eu cu Vlad (pentru ca era foarte obosit) am mers in camera la el ,Cristi si Selly .
M-am pus in patul lui Cristi si am adormit si eu.
Ceilalti nu stiu cand au venit si ce au facut , dar cred ca Cristi s-a culcat in locul meu ,iar de Selly nu stiu nimic .
Dimineata eu si Duțu ne-am trezit primii si am Asteptat sa se trezeasca si ceilalti .
Am mai stat 3 ore ,iar apoi am plecat toti . Noi am mers acasa (in Bucuresti) ... Continuarea in urmatorul capitol.😂❤

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum