A mai trecut o saptamana.O saptamana minunata pe care am petrecut-o cu gemenii si sor'-mea.A fost primul Craciun petrecut impreuna si normal ca am facut multe poze. In aceasta saptamana baietii au stat mai mult pe la noi. Vreau sa va spun ca in a treia si de Craciun am hotarat sa mergem cu sania cu baietii si gasca lor. Ce credeti ca s-a intamplat? Am cazut de pe sanie,da,am ajns la spital. Am avut mana fisurata si va fi nevoie sa o tin in ghips doua sapramani ,adica pana incepe scoala.Ce noroc pot sa am!
Azi plecam la Sinaia.Deseara va fi Revelionul,iar maine Anul nou. 2017,yey!Totul este pregatit. Bagajele au fost duse la masina de aseara. Eu si Cristi o sa mergem cu parintii mei,iar Ana si Vlad cu ai baietilor.Pentru ca plecam peste o ora,adica la 8:30,si noi ne-am trezit la 7 am decis ca pe drum sa dormim.Adica da,cam asta am facut toata iarna...
M-am trezit,mi-am facut rutina si m-am pregatit,apoi am mancat impreuna cu Ana,mama si tata. I-am sunat si pe baieti si erau si ei gata.Am verificat apartamentul si am incuiat usa apoi am coborat in parcare unde erau si restu'. Noi l-am luat pe Cristi si am dat-o pe Ana ( mor ,cum suna asta) si am plecat.
CRISTI P.O.V.
Sunt in masina cu Emma,mama ei si tatal ei.Tatal ei conduce,iar mama ei este in fata pe scaunul din drepta. Eu si Emma suntem singuri in spate. Oare o sa stau cu ea in camera? Adica nu cred ca s-ar supara cineva...Ne-am urcat in masina doar de 10 minute si Emma e aproape adormita. O iau in brate si ii pun capul pe pieptul meu,o sarut pe frunte,iar dupa 5 minute deja doarme.Cotul ei e foarte aproape de "prietenul meu". Ar face bine sa nu-si miste mana pentru ca-l va trezi.Incerc sa-i schimb pozitia fara sa o trezesc,iar acum ea e aproape in intregime pe mine dar nu ma deranjaza. Va fi un drum lung ,mai bine ma culc si eu.
VLAD P.O.V.
Eu,Ana si parintii mei suntem in masina,eu si Ana fiind singuri in spate. Eu filmeaz pentru un daily vlog,Ana facand la fel. Am incercat sa-l sunam si pe Cristi sau Emma ,insa n-au raspuns. Mai mult ca sigur dorm. Dupa ce fiecare a terminat de filmat pentru propriul daily vlog am decis sa facem un live impreuna. Am intrat live pe contul meu de insagram. Dupa o ora am observat ca mntchristian urmareste,asa ca i-am zis Anei sa-l sune sa vada ce fac. Ana,pentru ca-i o fetita foarte ascultatoare,asa a facut.
MELISA P.O.V (mama Anei si Emmei)
Dupa o ora de drum am hotarat sa verific ce mai fac Emma si Cristi. M-am intors si i-am vazut imbratisati unul peste altul. Acesta imagine mi-a trezit mii de amintiri. Parca ma vedeam pe mine si pe Adrian(tatal Emei) acum 15 de ani. Le-am facut o poza si m-am intors pentru a fi atenta pa drum.
EMMA P.O.V.
Eram in taramul viselor. Visam cum Cristi incerca sa ma dezbrace. Stai,ce?De ce m-ar dezbraca? Sunt trezita de telefonul lui Cristi care suna incontinuu.De ce nu raspunde? Adica eu acum puteam sa vad ce nebunii fac eu cu Cristi in acea lume minunata.
CRISTI P.O.V.
M-am trezit,insa Emma inca nu. Sta asa bine pe mine! O poate face mai des. Decis sa-mi verific notificarile de pe Instagram,insa ma opresc cand vad ca frati'miu e live. Merg pe live-ul lui. Am auzit cum a pus-o pe Ana sa ma sune. Pff,se va trezi Emma. Nu apuc sa-mi dau telefonul pe silentios ca deja incepe sa sune. Sii... S-a trezit si Emma. Raspund si dau pe spieker.
A: Ce faceti,somnorosilor?
C: Acelasi lucru ca voi.
V:Live?
C: Nu,stam in masina.
E: Corectie DORMIM,asa ca pa.
Emma imi ia telefonul si ii inchide Anei.
E: Hai sa facem live.
C*putin surprins*: Ămm..ok
Ma asteptam sa fie nervoasa sau suparata,insa nu a reactionat bine. Tot drumul pana la Sinaia,care a fost foarte lung, l-am petrecut facand poze,live,jocuri impreuna cu parintii ei. Mama ei ne-a aratat o poza care ne-a facut-o in timp ce dormeam. Eram asa draguti!
Hey!Scuzati-ma ca n-am postat insa n-am avut dispozitia necesara.O sa incerc sa postez mai des. Stiu ca a fost un capitol plictisitor insa nu mai am idei.
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanfictionMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!