În nisip

1.6K 55 10
                                    

Dimineata*9:19
A(soptind):baa! Psst!! Colega de cameraa! Dormi??
E:....
A(țipând):Emmaaaaa!
E: ce-ai femeie ? Ne trezesti toti vecinii!
A:1.sunt fata 2. De preferat aia din dreapta (MNT)
E: Cărei ocazii se datoreaza aceasta trezire? E 9 femeie,9!!
A: Fetiță*,9:20* sii..n-am somn
E: haoleu

Imi iau telefonul si il apelez pe Vlad.
A: pe cine suni?Iubi?
E:Tacii!!
A: gata,gata,nu te enerva!

E: ba !ba! Aloo!
V: dap
E: vino pana la noi ca surioara mea n-are somn si am nevoie s-o linistesti in timp ce eu imi continui somnul.
V:Nu-s acasa. Am plecat cu tata si Cristi.
E: aaaaaaaa,da. Mi-am reamintit. Vorbim cand veniti ,pa!

A: Ce a zis iubi?(voce de copil)
E: ca daca nu taci si nu ma lasi sa dorm deseara te violeaza.
A: aham ,bine.Am plecat in camera mea
E: Sa-l astepti sau de ce ?(razand)
A:Da

Ana a plecat iar eu mi-am continuam somnul.M-am trezit din nou la 11:45. Am mers la Ana in camera ,dar nu era acasa.Asta-i "veața" ,sunt singura in toata casa.
Merg la baie si imi fac rutina de dimineata ,apoi merg la bucatarie.Fiind fomista servesc si micul dejun si pranzul ,csf,si merg in camera.Dupa ce m-am imbracat ,incaltaț,alea alea am inchis usa si am mers la baieti .I-am luat lesa si zgarda lui Spot ,apoi am iesit pe afara cu el .
Stateam in parc cu ochii in telefon si mi-a venit minunata idee de a face live pe instagram. Am ținut live-ul cam 20 min ,iar la final aproape toți mi-au cerut sa fac Sister tag (cu sor'mea ,logic).Deci o sa-l filmez maine si o sa-l postez maine seara deoarece vreau ca azi ,dupa ce vin baietii, sa mergem la plaja.L-am mai plimbat puțin pe Spot (10 minute) apoi am mers sus si l-am hranit.M-am hotarat sa merg acasa ,poate a venit si Ana.
Ușa nu era incuiata ,asa cum am lasat-o eu ,deci Ana e acasa.
Am intrat si am vazut-o in sufragerie ,pe canapea. uitandu-se la TV,iar pe masuța de langa canapea erau batoane de ciocolata si pungi cu chipsuri ,iar ea manca dintr-o inghetata.
E: Ămm..bine ,apreciez ca nu le-ai mancat fara mine ,insa inghetata mea?
A: E in frigider.
E(indreptandu-ma spre bucatarie): știam eu ca te-ai gandit si la mine.
A(zambind): Mereu o fac

Mi-am luat si eu inghetata si am mers in sufragerie pe canapea langa surioara mea draga .

A: Si unde ai fost?
E:L-am plimbat pe Spot. N-ai fost pe live?
A: Nup.
E: ok,maine filmam Sister tag si ma gandesc sa fac in acelasi videoclip si un Bff tag cu Duțu.
A: Ok.

--Dupa 2 ore--

E ora 16. Baietii au venit acum 2 ore si suntem pregatiti sa mergem la plaja.

Ne-am ales 4 locuri apreape de malul Mării.
V: Eu merg in apa.Veniți ?
C: Da,hai!
E&A: Noi nu .
A: Mai stam la soare apoi venim.
V: mm,cat?
E: 15 minute
V:Benee... Stam si noi ca sa mergem toti
Cristi s-a asezat pe prosop, care era pe nisip ,langa mine si a inceput sa faca poze. Eu aparand mai prin toate ca mna ,asa îi omu' nostru.
Mai stam si noi 10 minute apoi mergem in apa. Duțu ne-a facut poze mie si lui Cristi cand ne bateam in apa.Parul meu era ud complet ,dar n-avea nimic. Dupa ce a lasat Duțu camera a intrat si el in apa si am sarit pe el fapt ce l-a facut sa ma ude. Astfel s-a pornit al treile razboi mondial intre noi 4. Inghițisem deja multa apa si pe deasupra mai muream si de ras. Aste e ,mor fericita. Am mai stat in apa apoi am iesit pentru a ne usca. Defapt asta trebuia sa facem pana cand:
V: Hai sa ingropam una din fete in nisip.
C: Imi convine.
A: Nu pe mine ,va roogg(facand fata de cateluș)!! Nu suport.
E:Eu sunt dispusa sa stau pana ma ingopati.Ar fi niste poze faine .
C&V:ok ,hai sa-ncepem

Baietii ,ajutați de Ana, m-au ingropat in nisip,apoi Ana mi-a facut cateva poze.

Dupa ce m-am ridicat din nisip vad 2 fete identice venind spre noi.Erau gemene si una dintre ele e Buse Off..

Buse&?: Buna!
C&A&V: Buna !
V: Ele sunt Ana si Emma ,iar ele Buse si Bade.
Buse&Bade&Ana: ne pare bine.
E: Aparati-va fața!
V&A&Buse&Bade: Poftim??
C: Ă...Nimic,n-o bagați in seama. E doar puțin nervoasa.
A: Mai devreme nu era.
C:O perioada mai grea ,greu de explicat.
A: Ce-mi ascundeți?
C: Nimic.
A: okk... Sunteți ciudați,ar trebui sa ma sperii?
C: nuu,e ceva normal.Buse ea e IUBITA lui Duțu (pune accent pe cuvantul"iubita")
Buse: Aaa ,deci ea e fata pe care a inselat-o cu mine,inteleg.
A&E&V: Poftiimmmm??
Buse: Ce-ati auzit.
A(cu lacrimi in ochi):Emma stiai?
E: Nu
A: de ce ai zis FERITI-VA FATA?
E: Am vazut ca Duțu vorbea des cu Buse ,dar mi-a explicat ca-s doar prieteni.
A: Da ,sigur. Vezi ce "prieteni" erau.

Apoi Ana isi ia repede rucsacul si prosopul si incepe sa alerge spre casa.Duțu tot incerca sa o opreasca si sa-i explice insa ea nu voia sa asculte.

E(mergand spre ele): V-am zis sa va feriți fata.
C(prinzandu-ma): Gataa,nevoaso! Nu se rezolva asa lucrurile. Hai dupa Ana!
E: Noroc ca-i Cristi aici ,dar nu va fi mereu.
Buse: Bine, draga ,mai vedem.
Bade: Taci,soro!

Cristi a luat toate bagajele si am mers acasa. Ana era inchisa in camera ,iar Duțu era in bucatarie.Nici el ,nici eu cu Cristi n-am putut rezolva nimic,asa ca am renunțat . Poate se vor rezolva lucrurile de-a lungul timpului.

Hey! Imi pare rau ca n-am mai postat ieri insa n-am avut timp si am vrut sa fac capitolul mai lung. Si nu,Duțu n-a inselat-o pe Ana. Buse a zis asta doar pentru a o supara pe Ana si aceasta sa se desparta de Vlad.
Urmatorul capitol il voi pune maine.
Vacanță placută! (Nu stiu daca ati luat vacanta insa eu va spun de acum)

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum