Surpriza

1.4K 65 11
                                    

Dupa 3 ore de mers am ajuns in Constanta.Lui Cristi nu i-am zis. Cu Vlad am vorbit prin mesaje pe drum si i-am spus deoarece trebuie sa-i mearga planul cu Ana si sa fie instiintat cand ajungem.
Cobor din masina si o iau pe Sara si un bagaj apoi merg spre apartament. Mama a deschis usa,iar eu merg spre camera unde las bagajul ,apoi ma indrept grabita spre apartamentul baietilor. Apas soneria si deschide mama lor.O imbratisez si ii fac semn sa vorbeasca incet. O intreb daca baietii sunt in camera si primesc un raspuns afirmativ.

CRISTI P.O.V.

In orice moment Ana si Emma pot ajunge aici.Astept sa ma sune Emma si sa ma anunte. Offf ,timpul trece asa greu...Ma pun sa joc CS:GO pana cand vin fetele.Dupa 20 de minute de CS:GO imi piere orice chef de joc ,de ce nu mai ajung odata?
In camera este liniste.Duțu este  cu ochii in telefon si nu scoate nici un sunet,cand deodata cineva deschide brusc usa.
"Ho,usor ,c-o scoti din balamale"*in mintea mea.
Ma intorc ,privirea mea fixandu-se pe persoane care statea in usa.Era Emma.Pana sa procesez(am imbatranit) ce se intampla, ma vad pe jos,ea fiind peste mine. Ma strangea in brate cat de tare putea . Am sarutat-o pe frunte ,apoi si-a ridicat privirea spre mine. Buzele noastre erau atat de apropiate.Nu am ezitat nici o secunda si am sarutat-o. De cand nu am mai simtit-o asa aproape!
Dupa ce ne desprindem din sarut hotaram sa ne ridicam de pe jos.
E:Buna! *un zambet apare pe fata ei*
C: Foarte buna!
Emma zambeste larg si isi intinde bratele spre mine. O ridic ,ea incolacindu-si picioarele in jurul meu.Buzele noastre fac din nou contact. Ce dor mi-a fost de ea!

VLAD P.O.V.

Ăștia se ling pe aici de aproape 5 minute asa ca hotarasc sa merg sa vad ce face Ana si sa-i vad reactia dupa ce a vazut surpriza.Ma ridic din pat cu grija,astfel incat sa nu-i deranjez p-astia 2 si ies din camera,inchizand usa in urma mea.Ma indrept spre apartamentul vecin.Ii salut pe parintii fetelor si ii intreb unde este Ana.Imi raspund ca este in camera ei,asa ca merg intr-acolo.

ANA P.O.V.

Mi-am luat cateva bagaje din masina pentru a le duce sus.Urmeaza ca mai apoi sa cobor sa le iau si pe restu' ,iar cand termin cu bagajele merg sa-i salut si pe baieti.
Merg in camera mea pentru a-mi lasa prima serie de bagaje,insa ce vad acolo ma face sa impietresc de uimire.Peretii camerei erau impodoboti cu post-it-uri pe care scria TE IUBESC siA+V. Persoana care a facut asta a fost Vlad ,cu siguranta.Poate a fost ajutat si de Cristi deoarece peretii sunt plini. Nu mai este absolut nici un spatiu. Cred ca a muncit mult la asta ,cu siguranta il voi ierta. Ma intorc in graba pentru a merge la baieti,insa ma ciocnesc de cineva care era in spatele meu.Ciocnitura m-a facut sa ma dezechilibrez,insa acea persoana m-a prins la momentul potrivit.Era Vlad.Timp de un minut eram in bratele lui si ma uitam adanc in ochii lui. El ma tinea in brate si se uita in ochii mei.Stiam ca el nu e sigur daca l-am iertat si de asta nu se apropia mai mult de mine,insa stiam sigur ca voia sa ne impacam ,asa ca mi-am apropiat buzele de ale lui si l-am sarutat. Sarutul a fost lung si suav. Nu am mai simtit asa ceva din momentul in cand ne-am despartit.Il iubesc si imi doresc sa ne impacam. Cand ne desprindem din sarutut din gura mea isi fac aparitia urmatoarele cuvinte:

E: Te iubesc!

V: Si eu?

E: Ca inainte?

V: Mereu.

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum