Era o noua zi.Azi ne vom muta in noul apartament.Bagajele erau pregatite.Mama ne va suna si ne va spune unde si cand sa mergem .
Eu si Ana am servit micul dejun si ne pregateam sa mergem sa ne mai plimbam .
Am coborat.Mergand ,l-am vazut pe Cristi facand cateva poze cu fanele. Am asteptat sa termine si am mers sa-l salutam.Eu&Ana:Buna !
Cristi: Hey!Ce faceti?
Ana: Am iesit sa ne plimbam , tu?
Cristi: La fel,pot merge cu voi ?
Eu:Da. Vlad nu a venit cu tine?
Cristi:Nu,el a ramas acasa pentru a filma.
Ne-am plimbat 30 de minute, apoi m-a sunat mama .
Mama:Buna , ce faceti?
Eu:Bine, ne plimbam cu Cristi .
Mama: Intr-o ora va veni tatal vostru sa va ia. Sa va pregatiti!
Eu:Bine.Ne vedem acolo,pa!
Cristi: Plecati undeva?
Ana: Da, ne vom muta intr-un alt apartament cu parintii.
Cristi: Urma sa se mute cineva in apartamentul de langa noi . Poate vom fi vecini.
Ana: Ar fi super... Vecini cu Muntenii.
Cristi*razand*:Exact!
Eu: Cristi, noi plecam.Poate ne vedem mai incolo.
Cristi:Bine,pa!
Ana:Pa!
Am mers acasa la bunici,Ne-am luat bagajele si le-am dus jos , la masina. Tata ne-a spus ca noul apartament nu-i foarte departe de cel al bunicilor si ca vom veni des in vizita.
Ajungand acasa , ne-am instalat , in camere diferite , dar asemanatoare .
Mi-am amintit ca uitasem in masina ramele cu poze cu prietenii asa ca am coborat din nou.Cand am iesit m-am ciocnit de Vlad , care tocmai inchidea usa .Eu:Scuze , nu te-am vazut .
Vlad*zambindu-mi cuceritor*:Nu-i nimic, dar ceva imi spune ca ai facut-o intentionat.
Eu:Ba nu.
Vlad:Bine,fie cum zici tu. Unde mergi?
Eu: Sa iau ceva din masina.
Vlad: Te ajut ?
Eu:Nu, multumesc,Sunt doar cateva rame si albume .
Vlad:Bine , pa!
Eu:Pa!
Mi-am luat tot ce am avut nevoie din masina apoi am mers sus .
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanficMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!