O să-i spun

1.5K 64 9
                                    

Dimineata ma trezesc si hotarasc sa cobor. Mama si tata erau la servici,iar Ana era in bucatarie.
E:neata
A: neata,de ce ai fata asta?
E: nu-i momentul potrivit pentru a-ti spune.
A: bine,imi spui cand esti pregatita,dar ieri de ce ai plecat din parc fara a anunta?
E:O sa-ti spun si asta ,dar nu acum . Pofta buna!

Ma indrept spre baie si-mi fac rutina de dimineata ,apoi merg in camera unde ma imbrac si imi aranjez parul. Stau putin si imi adun gandurile si da, o sa-i spun adevarul lui Cristi insa nu acum ,ci la Constanta peste 5 zile,dar trebuie sa ma descarc si sa-i spun asta cuiva asa ca ma hotarasc sa merg sa-i zic Anei. Ea mereu ma ajuta si imi pastreaza secretele.

E(coborand): Anaa!
A: Da,tot in bucatarie.
E: ok ,deci hai sa iti spun. Nu pot rezista.

Îi zic tot...

A: L-ai inselat pe Cristi?
E: offf ,nu am vrut sa-l sarut!
A: bine ,bine ,scuze
E: deci ,esti de acord cu mine? Îi spun ,da?
A: da. Daca tine la tine te va ierta mai mult ca sigur ,mai ales daca tu nu ai nici o intentie cu Andrei.
E: normal ca n-am. Il iubesc doar pe Cristi .
A: bine ,macar mergi si vorbeste cu el,era ingrijorat ca nu i-ai raspuns.
E: ok.

Merg in gradina din spatele casei. Ma simt linistita acolo,insa constiinta mea tot nu era impacata.Nici nu cred ca va fi pana nu-i voi spune lui Cristi.
Mi-am deschis telefonul.Imi apare ca azi Crist m-a sunat de 4 ori si Duțu o data,asa ca-l sunt inapoi pe Cristi. Raspunde imediat.

C: ce faci?

Cand ii aud vocea parca uit  cele intamplate,abia astept sa-l revad.

E: bine ,p-aici prin zona casei ,tu?
C:pe scari ,am fost sa iau provizii pentru deseara ca fac live cu Duțu pe CrystyRo
E: ooo ,Cristi revine in fortaaa,voi fi si eu prezenta p-acolo pe live,sa-mi pastrezi si mie Cateva provizii ca doar ma stii.
C: astept.Îti pastrez ,fomista mea. Ieri de ce n-ai raspuns?
E:(avand vocea putin mai scazuta deoarece tristetea apare iarasi)M-am simtit rau si am vrut sa dorm
C: esti suparata?
E: nu (incercand sa-m refac vocea),doar ti s-a parut.Vorbim mai tarziu?
C:Bine.Te iubesc ,sa nu uiti
E:N-am cum. Si eu te iubesc ,pa!

Dupa ce ii inchid regretele-si fac aparitia. De ce l-am mintit si de ce am facut ce am facut ieri cu tampitu' de Andrei ? Vreau sa dau timpul inapoi si sa n-o mai repet.

Dupa ce am mai stat 10 minute in gradina ,am mers sus la Ana si am stat cu ea. Seara am mai stat cu parintii ,am mai vorbit si glumit,lucruri care m-au relaxat si m-au facut sa uit,apoi am mers in camera mea unde am privit impreuna live-ul baietilor. Pe la 23:57 ,cand l-au incheiat Ana a plecat la ea in camera ,iar eu am adormit.

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum