Vlog nou

1.6K 72 15
                                    

---7 septembrie---
A mai trecut inca o luna din viața mea.În aceasta luna nu prea s-au mai intamplar lucruri interesante sau calatorii.Am stat pe aici prin Constanta impreuna cu baietii.Da,eu si Cristi suntem inca impreuna si asta e super ok ,insa Ana si Vlad nu s-au impacat.Nici unul dintre ei n-are iubit sau iubita.Eu stiu ca inca mai au sentimente reciproc ,dar nu le afisaza.

Maine,8 septembrie,este ziua surioare mele.Stiti,o cheama si Maria,Ana Maria. Partea nașpa a acestei zile e ca maine plecam in Bucuresti pentru a incepe sa ne pregatim de scoala.Deci,da. Vom sarbatori ziua ei onomastica in tren.
In lunile septembrie si octombrie vom veni aici in fiecare weekend sau o data la doua saptamani ,iar apoi vom mai veni tocmai de Craciun.Parintii vor ca de Craciun sa fim impreuna cu familia Munteanu. Se inteleg foarte bine.Da,si ei stie de despartirea dintre Ana si Vlad.

Sa revenim la ce se intampla.
Este dupa-amiaza ,iar eu si Ana suntem la mine in camera. N-am mai postat pe canalul de vlog de 2 saltamani(v-am zis ca avem acelasi canal),ceea ce nu prea se intampla deoarece in aceasta vara am postat o data la 3-4 zile insa acum suntem in pana de idei.Asta pana sa mi se aprinda mie beculetul.
E: "Cum sa-ți petreci vara" .Asta-i titlul urmatorului vlog.
A: Stai ,ma,ca m-ai speriat.Și da, e un titlu fain.Filmam azi?
E:Dap. Merg dupa camera si trepied.

Dupa ce am filmat ,eu m-am ocupat de editat si l-am postat imediat. In 2 ore am strans 1k de like-uri . Yeey.

Ce mai putem face restul zilei? Hai sa-i chemam pe baieti ca tot e ultima zi.

E: Suna-i pe baieti!
A: ok.Il sun pe Cristi.

C: Da!
A: Ce faceti?
C: Ămm...ne ...ne plimbam,tu?
A:Cu Emma ,ne plictiseam si ne intrebam daca puteti veni pe la noi.
C: Dupa plimbare.
A: De cand iti plac asa mult plimbarile?
C:Nu mai puna atatea intrebari si taci! Vorbim la voi.Pa!
Ana nu mai apuca sa zica ceva ca (,) Cristi ii inchide.

A: Mi..mi..mi-a zis sa tac ( cu o voce prefacuta de copil)

Dupa o ora apar si baietii,timp in care noi ne-am mai facut bagajele.Maine plecam pe la 14:30 asa ca vom termina maine dimineata.

Impreuna cu baietii am privit un film. Cristi a ales actiune ,Duțu a ales comedie ,Ana horror ,iar eu dramă,asa ca ne-am uitat la desene. Glumesc, ne-am uitat la unul horror,iar apoi comedie. Mi s-a parut faina combinatia intre aceste genuri.
Baietii au dormit la noi. Am dormit toți in patul Anei. Da,exact.4 persiane intr-un pat . Ana dormea langa mine ,eu langa Cristi ,si Cristi langa Duțu,pana cand Duțu a cazut din pat si am ramas decat noi 3.

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum