Chiar am facut asta?

1.7K 74 9
                                    

A(Andrei) : sii ... Cum e cu Cristi?
E: perfect,il iubesc.
A: mai perfect dacat ar fi fost cu mine?

Dap ,deci sa va spun. Acum un an,la sfarsitul clasei a sasea  am mers intr-o excursie impreuna cu Ana ,Andrei ,Daria ,Ally si restu'.Am stat la o vila ,iar seara toti eram afara pana cand Andrei mi-a zis sa mergem la el in camera. Era 1:45 si eram foarte obosita ,chiar voiam sa merg in camera ,dar era naspa sa stau singura si da,Andrei era BFF-ul meu si aveam incredere in el . In camera ,dupa 20 de minute,Andrei m-a luat in brate si a inceput sa ma sarute,eu tot refuzandu-l si incercand sa-i iau bratele de pe mine. Intr-un final am reusit ,iar el mi-a zis ca ma iubeste si ca vrea sa avem o relatie si i-am spus ca eu nu vreau ,ca nu-s pregatita de o relatie si chestii d-astea pentru ca nu-mi doream sa fiu cu el .Atunci el mi-a dat o palma,pe care nu o voi uita . Dar am hotarat sa  lasam trecutului acest incident *evident ca  Ana a aflat ,era logic*si sa redevenim prieteni . pana azi...

E: da,oricum intre noi nu ar fi mers pentru ca nu te placeam...

Cand aude asta se apropie brusc de mine si incepe sa ma sarute ,eu vrand sa refuz dar ma tinea strans de incheietura mainii.Dupa ce s-a oprit din a ma saruta m-am ridicat si am inceput sa alerg spre casa. Din spate auzeam vocea lui " Si acum te plac,nu m-am putut abtine . Sunt obsedat de tine. Intr-o zi cu siguranta Cristi va regreta . "

*dupa 10 min*
Mai am putin si ajung in curtea casei. Ochii imi sunt plini de lacrimi ,nu pentru ca mi-am amintit toate acele sentimente urate sau pentru ca m-a sarutat ,ci  pentru  faptul ca l-am inselat pe Cristi. Cand a zis sa fiu atenta avea un motiv.Daca nu va mai avea incredere-n mine?Adica ,merit...Nu pot sa cred. Daca va afla ? Sper sa nu ,nu as vrea sa ne despartim .
E doar de o luna in viata mea ,dar inseamna mult.Am incredere-n el si mereu pot conta pe el ,si el avea ,dar nu cred ca o sa mai aiba.Nu vreau sa ma gandesc ca va vrea sa ne despartim.

Ajung acasa si ma arunc in pat cu fata-n perne. Usa am incuiat-o pentru ca nu vreau sa spun nimanui cele intamplate,nici macar Anei.Ochii mei inca erau plini de lacrimi ,dar ar trebui sa se obisnuiasca in caz ca (,) Cristi se va desparti de mine. Telefonul l-am inchis si am incercat sa dorm. Am visat ca eram pe plaja cu un tort in fata mea iar pe el se aflau lumanerele ce indicau ca implinesc 14 ani. In jurul tortului eram eu ,Ana,Vlad si Cristi ,iar prietenii lor si ai nostri ne cantau la multi ani.Astea-s semne ca vom fi impreuna cand implinim 14.Se spune ca visele devim realitate,deci sa speram.Sunt trezita de batai ingrozitoare in usa
E: daa!!!
A: ce tot faacii??
E: dorm.
A:deschizi usa?
E: nu,ce-i?
A: m-a sunat Cristi si mi-a zis ca te-a sunat de 40 de ori si nu i-ai raspuns. era ingrijorat .
E: n-am nimic,doar mi-e putin somn . spune-i ca-l sun eu maine.spune-le parintilor ca nu cobor la cina
A: de ce te-ai inchis in camera?
E: Poate-ti povestesc maine
A: bine,noapte buna!
E: noapte buna!

Imi deschid telefonul si verific  instagramul. Postez una din pozele din gradina ,facute de dimineata.Apoi inchis iarasi telefonul si ma culc ,incercand sa ma gandesc ce s-ar intampla in orice situatie voi fi pusa in fata lui Cristi,adica daca va afla ,sau nu ,daca ma va intreba ceva ,sa-l mint? Sa-i spun adevarul? Nu stiu,mai bine dorm.

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum