Vrea sa-mi dea autograf

1.6K 75 17
                                    

*Dimineata*
Ma trezesc la ora 9:05. Toti dormeau,chiar si Sara,insa eu nu mai aveam stare. Tot ce voiam era sa ajungem mai repede la Constanta.
Ma ridic voiasa din pat si merg la baie sa-mi fac rutina de dimineata,apoi am mers la dulap, m-am imbracat si mi-am aranjat parul ,apoi am inceput sa-mi car bagajul la masina. Cand am iesit din casa mi-am dus bagajul la masina care era in garaj si mi-am amintit ca nu luasem cheia.Pfff,ok,merg inapoi dupa cheie.
Am mers inapoi in casa si am luat cheia,am pus bagajul in masina ,dupa care ,inapoi in casa ca-i cam friguț.Era atmosfera aia calda de Craciun,doar baietii lipseau. Si ,iar mi-am reamintit de Cristinel,oare s-a trezit?Ehh,nu conteaza ,il trezesc eu.Mi-am luat telefonul si l-am sunat.

E: Neata!
C: Neata,ce faci?
E: Foarte bine,tu?
C: La fel ca tine.
E: In 5 ore ne vedem
C: Plecati la 12?
E: Da,poate chiar mai devreme.Deci nu stii cu ce chef de viata m-am trezit in dimineata asta. Adica ieri ma gandeam ca pana la 11 o sa dorm,dar se pare ca de acum sunt gata de plecare.
C: Pai...Ma gandesc ca vrei un autograf de la Cristian Munteanu.
E: Ămm...Gatul meu arata bine si fara autografe ,insa daca tu insisti...
C: Deseara dormi la mine?
E:Mrr ,nu.Dormiti voi la noi.
C: Pff,dar noi suntem singuri acasa pana maine.
E: Nu ,Cristian,nu.
C: Off,bine.
E: S-au trezit si parintii mei. Merg sa vorbesc cu ei. Te sunt cand plecam
C: Bine,te pup ,pa.
E:Si eu,pa.

E: Mamii!!
M: Nu mai tipa ca Ana doarme!
E: Scuze ,Ana!*tipand*
A:Taci sau zbori. *mormaind*
E:Mamii!!*fata de catelus *Ma ametinta!!
M: Off,de ce mi-am dorit gemene? De ce?
E: Stai ca merg sa iau lista din camera.
M: Nu,nu,lasa.*imbratisandu-ma*
E: Cand plecam?
M: peste 2 ore.
E: Pai atunci ia-l pe tata si hai sa mancam.
M:Pana pregatesc eu masa cheama-l tu!
E: Tatiii!!
T: Mai incet ca te aud.
E:Of ,doamne !Ce aveti toti in dimineata asta?

Dupa ce a venit si tata am servit micul dejun ,eu intervin:

E:Ana.Am uitat de Ana.Offf,o sa intarziem .Ma duc sa o trezesc si sa o tarasc pana aici sa manance timp in care ii duc bagajul jos.

Ies din bucatarie cat de repede pot si ma indrept spre scarile care duceau la camera ei.
E:Anaa! Haide,plecam.
A: mai lasa-ma 5 minute,doar 5.

Era ora 11. Peste o ora trebuia sa plecam iar surioara mea nu coopera deloc.

E*enervandu-ma*: Du-te-n puii mei la masa ca intr-o ora plecam si nu vreau sa intarzii intalnirea mea cu Cristi nici macar un minut.
A*ridicandu-se*: A,pai puteai spune asta de la inceput.
E: Tu-ti bati hos de mine?
A: Mmm..nu. Hai c-am plecat la masa.

I-am luat bagajul Anei si l-am dus la masina ,apoi am hranit-o pe Sara.

Am mers la mine in camera pentru a vorbi cu Duțu prin mesaje.

E: Neata.
*dupa 5 min*
V: Dorm.
E: Da' nu te-am intrebat.
V: Ok
E: Ai pregatit totul?
V:Da,normal. Sigur ma va ierta .
E: Fie cum spui tu. Spune-i lui Cristi ca in 20 de min plecam.
V: Bine ,ne vedem aici
E: Pa!

Dupa ce am terminat conversatia cu Duțu am mers sa vad daca Ana s-a pregatit. Era gata.Ce minune! S-a straduit si ea sa nu intarzie plecarea.Am luat-o pe Sara si am urcat in masina. Pe parcursul drumului am vorbit cu baietii pe un grup in care suntem toti 4.Le-am dat mesaj si Alinei si Andrei sa le anuntam ca vom fi in Constanta,am facut musical.ly-uri cu Sara(ehh in unele mai apare si sor'-mea ,dar asta e).

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum