Bataie cu apa.

2K 82 11
                                    

Dimineata ma trezeste telefonul nu era alarma ,ci Cristi .
E: ce puisorii mei vrei?
C: avem puisori?
E:cee vrei?
C: pe tinee
E: ma ai
C: si la noaptee??
E: da, adica nuu! Uite ,vezi  ?din cauza ta nu stiu ce vorbesc . imi e mult prea somn . De ce ma suni asa devreme ?
C: e 7:58.Hai sa alergam!
E: ce ma? Stai ca vin la tine ca eu cred ca ai temperatura
C: da ,iubire mea . vin-o te astept .
E: mi-e greu sa ma misc
C: hai la alergat!
E: fmm, eu vreau mancare si tu vrei sa alerg la 7 dimineata?
C: e 8 .
E: nu mai am baterie . paa!

Adorm . Dupa 5 min se aud batai ingrozitoare in usa. Deschid.
Persoana de la usa ma ia pe sus . Era Cristi . Ma duce la ei in apartament in baie si ma pune in cada. Umpluse cada cu apa rece . moamaaa.
E: asta e ceea ce cred eu ca e ?
C: cred ca da.
E: e cumva o invitatie la bataie cu apaaa?

Ma ridic din cada si incep sa arunc cu apa pe el .Si el arunca pe mine chiar daca deja eram in totalitate uda .

C: imi place cand esti uda.
E: Vlaaadd!!!
V: ce Vreti,ma? E 8!staaii...De ce e ud aici ?
E: hamm.. Cristi a zis ca-i place cand sunt uda si ... D-asta e ud aici(Aratand spre cada si spre Cristi)
V: aaa.. Felul lui Cristi de a trezi fete .
E: a mai facut-o ?
V: pana acum nu .

Incep sa-l ud si pe Vlad . Toti 3 tipam acolo in baie la 8 dimineata . Noroc ca nu era nimeni acasa. De la atata zgomot a venit si Ana .
A: Fara mine ?
V: Mai e destula apa .

Dupa ce am udat-o si pe Ana am mers sa ne schimbam si sa ne uscam ,iar apoi am mers in parc . Noi ne-am plimbat cu rolele ,iar baietii au plecat sa ia ceva de ronțăit. Trec 2 baieti pe langa noi
B1(baiatul 1): Ce faceti,frumoaselor?
Noi nu-l bagam in seamaa.
Atunvlci celalalt baiat o ia pe Ana de braț si o strange .
B2: a intrebat ceva . Esti surda ?
A: n-am chef de voi.
B1: ai face bine sa ai ,daca nu voi avea eu de voi
E: are iubit ,las-o
Am vazut ca Anei îi era putin cam frica . Si mana ii tremura plus o strangea foarte tare .
E: Alta treaba mai buna n-ai de facut?
B1: asta-i treaba noastra .
E: care? Sa va luati de fete care-s cu mult mai mici ca voi ?
B1:nu,poate se va intampla altceva
Eu si Ana ne ridicam sa plecam dar se pun in fata noastra . Al doilea baiat ma ia in brate si-mi pune mana pe fund .
E: Lasa-ma ! Ce crezi ca faci ?
B2:ce-i nevoie .

ce tot fac aia doi la magazin de 5 minute ?doar nu-l cumpara pe tot . vreau sa vinaa ,vreau in bratele lui Crist nu intr-ale astuia.

Ma smulg din bratele lui .Ana deja scapase de celalalt .

B1: de data asta va lasam . Data viitoare nu se va mai intampla .

In sfarsit . au plecat . Baietii tot nu s-au intors .
Ana avea un tricou ,iar locul de unde acel baiat o stransese incepuse a se invineti .

E: te-a strans rau ,nu?
A: da ,se observa ?
E: s-a cam invinetit .
A: mh ... Simteam ca mana lui trecuse prin osul meu .
E: si pe mine m-au cam speriat . Sper sa nu-i mai intalnim.

Aleluiaa ,vin si baieti .

E: de ce ati stat ata de mult pentru 3 pungi de cipsuri?
C: Coada prea mare .
E: aham ,ok.

Eu o strang pe Ana usor de mana incercand sa-i spun sa nu le spuna baietilor ,dar Vlad strica planul si sigur ea nu si-a dat seama ce incercam sa spun .

V: Ana,ai cazut?
A: nu,de ce ?
V: pai.. Vanataia aia ...??
A: poveste lunga
V: am timp
Ana le- a spus .
C: Si te-a sarutat?
E:nu
C :doar eu aveam voie sa-ti ating funduletul !
E: eram speriata si m-am gandit ca se putea intampla ceva mai rau .
C: de ce n-ati sunat
E: nu ma gandeam...

Nu am mai stat mult in parc apoi am mers sus . este 17:30 ,iar la 20:30 voi merge cu Cristian pe plaja . Ma culc putin ,iar la 19:45 Ana ma trezeste . ma imbrac intr-o fusta cu trena si un maieu . Parul il las desprins . Merg la baieti ,iar Cristi avea un Trandafir rosu in mana . Iau trandafirul si-l sarut(pe Cristi 😂😂).
Merg impreuna Cu Cristian la mine si las trandafirul intr-o vaza.

A: la cat veniti ?
E: nu stiu.
C: Dupa 1.
A: tarziu.
E: Nu esti mama !
A: ok ,eu merg sa dorm cu Vlad. Voi puteti veni Aici.
C: Multumesc ,esti cea mai tare !
A:Stiam.

Ne-am plimbat pe plaja si prin apa si am privit apusul .am facut o poza in timp ce Cristi m-a sarutat . A fost chiar super . Am mai vorbit ,si sincer cred ca îl iubesc mai mult decat l-am iubi pe Vlad.
Pana acasa Cristi m-a carat in spate pentru ca daa. eu i-am spus sa ramanem pana la 11 ,dar nu el a tinut-o una si buna pana la 1 si eu am adormi,iar cand ma trezit ( pe la 00:47) n-aveam chef sa mai merg pe jos .
Cand Am ajuns acasa m-am schimbat si ne-am culcat in camera mea(e logic,ca doar nu in bucatarie). Am adormit in bratele lui ,era asa cald si bine acolo.

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum