Este dimineata,21 decembrie. In 3 zile este Craciunul,yeey.
In casa este liniste deplina ,insa ceasul indica ora 11:30.Ori dorm toti,insa de ce ar dormi la ora asta,ori sunt plecati.Imi indrept privirea spre partea stanga a camerei.Il zaresc pe Cristi langa mine,privindu-ma.Zambetul imi apare pe buze. Are parul ciufulit ,e asa draguț.E: Neata!
C:Neata,iubi!
E: De cand esti treaz ?
C: M-am trezit acum 10 minute.
E: Restul ce fac?
C: De unde sa stiu? N-am iesit de aici.Ma ridic in sezut,insa Cristi ma trage deasupra lui.Isi fixeaza mana in parul meu ,apoi isi preseaza buzele pe ale mele.
E: Frumos mod de a-mi spune "Buna dimineata".
C:Daca spui tu...Il imbratisez,apoi ma ridic,imi iau papuceii si ma indrept spre usa. Inainte de a o deschide,ma intorc spre pat sa vad daca merg singura sau Cristi are de gand sa vina cu mine?
E:Hai la bucatarie!
C: Vin.Cristi se ridica din pat. Chiar vrea sa mearga asa?
E: Ăm...Cristi,ia-ți un tricou pe tine.
C: A,da.Isi ia tricoul apoi mergem la bucatarie.Acolo erau Ana cu Vlad.
E: Neata,unde-s parintii?
A:Neata,au plecat impreuna cu parintii baietilor la cinema.
E:Pai si noi ce mancam?
A: Iei ce vrei din frigider.Eu si Cristi ne uitam unul la celalalt.
E&C:Nee,hai la KFC!
A&V:Da ,mai bine.Ma indrept spre baie ,imi fac rutina apoi merg in camera pentru a ma imbraca.
Cand intru in camera il vad pe Cristi in pat ,doar in boxeri,privind la TV.E: Ăm... Nu ca nu mi-am placea ceea ce vad ,insa eu zic sa pui ceva pe tine ca nu vreau sa mergi asa,se vor holba fetele.
C:Ok,merg sa-mi iau haine si sa ma imbrac.
E: Bine,dar imbraca-te! Doar n-o sa mergi asa pana la voi in camera.
C:Si de ce n-as face-o?
E:Cristii!!Stii c-asi fi geloasa daca te-ar vedea asa o fata.
C: Bine ,bine.Isi ia pe el pantalonii scurti si tricoul ,apoi pleaca impreuna cu Vlad sa se imbrace.
Eu ma imbrac asa
Imi iau fularul, manusile,geaca si ghetele,apoi merg la Ana sa vad daca era gata.Din fericire era,asa ca nu va trebui sa astept,insa cred ca dupa baieti da,cu siguranta nu sunt gata.Au plecat acum 5 minute.
Ana incuie usa,apoi mergem la baieti. La intrare ma ciocnesc de Cristi care era tot in boxeri.E:Deci tu nu ai absolut niciun gand de a te imbraca.
C*facand o fata perversa*:Nu
E:Hai Cristi ,te rog,Vlad e gata.
C: Lasa-l pe Vlad.Ma ia si ma impinge pana ajung langa perete.
C: Si,ce planuri ai pentru seara asta?
E: Sa stau tine tine la mine in camera.Tu asa cum esti acum, iar eu invelita pana in gat cu patura.
C:Mmm,ce rea esti,imi place.Poate ma iei si pe mine in patura.
E: Sincer ,asi continua chesti asta pentru ca sunt curioasa ce-ai in gand ,insa mor de foame ,asa ca da-te de pe mine si imbraca-te.Intr-un final se imbraca si Cristi si mergem si mancam ,apoi venim acasa pentru a incepe decorarea apartamentului.
M-am schimbat in ceva mai lejer:un tricou si pantaloni trei-sferturi,apoi am luat decoratiunile. Ana si Vlad au decorat camera Anei,eu si Cristi pe a mea(a mai fost si cateva momente perverse ale lui Cristi,insa i-am zis ca vom continua deseara,deci cred ca va fi o seara lunga),sufrageria am decorant-o toti 4,iar apoi am imbodobit bradul.
Este ora 17:14 ,iar parintii inca n-au ajuns ,asta e.
Noi mergem toti in bucatarie si servim prajitura pe care mama a pregatit-o in aceasta dimineata asta,apoi ne reîntoarcem in sufragerie. Duțu pune muzica ,iar eu incep sa dansez ca nebuna. Azi sunt chiar fericita,nu stiu de ce.Intre timp au venit si parintii.Am mai vorbit cu ei apoi am mers toti 4 in camera Anei.
CITEȘTI
DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANU
FanfictionMutandu-se in alt oras cu sora sa geamana,ajung din intamplare să-i întâlnească pe Vlad și Cristi Munteanu,devenind prieteni.Citește pentru a afla mai multe informații!