Am ramas singure 😂

3.1K 98 25
                                    

Dimineața m-am trezit si am mers in bucatarie . Ana si mama pregatisera clatite cu nutella. Au fost foarte bune. Dupa ce am terminat mama a luat bagajele apoi a plecat .

La 15 min dupa ce a plecat il sun pe Vlad:
E:neata ,ce faci?
V: ma pregateam sa merg cu Cristi pe afara ,tu?
E: bine . pai ma gandeam sa veniti pe la noi .mama aplecat si e la Bucuresti cu tata tot restul verii . vor mai veni in weekend-uri pe aici .
V: ok venim
E: dormiti la noi deseara ,da?
V: mrrr
E: ce baiaat!!Trebuia sa zici DA sau NU .
V:Da,lojik ca dormim.
E: ok ,va asteptam .

Nu trec nici 10 minute ca baietii au si ajuns . sunt foarte rapizi 😂😂
V: gata , am si venit
A: ce-i cu graba asta?
C: ne-a zis Emma ca o sa fiti singure acasa aproape tot restul verii.
E: smr ,ce nebuni frateee.
A: le sun pe Andra si Alina sa vina si ele seara asta ,ok?
E:ok
V: ooo,fete noi
E: amc iubi vrea bataie
V: scz , ma gandeam ca imi voi face mai multi prieteni . doar atat
E: mhh,daca spui tu . baaa,da' sa stii ca daca te prind cu vreo alta fata te omoorrr
C: fara violentaaaa
A: o cred in stare ... Adica fostului ei i-a rupt mana si i-a invinetit un ochi cand l-a vazut cu alta .
E: adevar graieste ,maica 😂😂
V: eu sunt bajat cuminte 😁😇
C: adevar graieste , maica 😂😂
A: baaaaa,le chem?
C:da
A: e valabila si pt tine chestia de mai devreme .
C: si io-s bajat cuminte 😁😇
V: adevar graieste,maica 😂😂
E: baa, daca nu o terminati v-o trag .
V: la noapte
E: vrei??
V:daa
E: eu nu .

Dupa ce le-a sunat pe fete , care au zis ca vor veni pe la 18:00 ,am decis ca mergem la mega sa luam mancare ,ca mna... Fara mancare nu se poate . ne-am intors acasa , fiecare cu cate 2 sacose pline cu mancare ,pt ca mna.. Suntem fomisti ,asta-i viata .
Ducem toata mancarea in bucatarie si o pastram pt seara .

V: eu o sa dorm cu tine ,nu?(adresandu-se mie)
E: nu . tu si Cristi dormiti in baie . unul pe wc si celalalt in cada .
C: Ba ,Vlade te las singur . Eu dorm cu Ana .
A: da,imi pare rau . priveste partea buna ,ai toata baia numai pt. tine .
V: okey . atunci dorm cu Alina si Andra .
E: am un loc liber la mine in camera
V: asta-i viata . gaseste-ti coleg de camera.
E: am deja .
V: pe cine ?
E: pe tine
V: stiam eu

*SEARA*

Au venit si fetele ,iar noi stateam ,mancam ,ascultam muzica si jucam adevar si provocare .

Cristi l-a provocat pe Vlad sa mearga cu mine in camera 20 min ,iar in camera sa nu fie lumina aprinsa .
Logic ,Vlad a acceptat . ei au continuat jocul in 4 ,iar eu si Vlad am mers in camera.
In primele 8 minute eu am stat pe facebook . Vlad vazand ca nu fac nimic a venit la mine , s-a pus peste mine . M-a sarutat apoi m-a muscat de buza . a fost cam dureros ,pt ca e prostuț ,dar a fost fain . Apoi mi-a facut semne pe gat ,si i-am facut si semne .

Ne intrerupe telefonul meu .
A(ana): au trecut 32. Veniti odata
E:ok.

Eu si Vlad am mers la ei .
C: mamaa, ce semne smechere aveti 😂😂
A: nebuniiiloor
Al(alina): daca Ana nu va suna treceati la urmatorul capitol?😂
V: poate
E: nuu

Am continuat asa pana la 3:30, cand am mers in camere (eu si Vlad ;Ana si Cristi; Alina si Andra)iar apoi am adormit .

DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum