La patinoar

1.5K 68 24
                                    

E dimineata! A mai trecut o zi,yey! 2 zile pana la Craciun ,simt ca mor. Nu mai trece timpul asta odata!
E ora 10:37.Cristi doarme.
Sa-l trezesc? Normal. Dar cum? O muscatura,un semn. Ma apropii de gatul lui si incep sa lucrez la opera mea de arta. A iesit pefect + ca s-a trezit si Cristian,putin nervos,dar s-a trezit.

Cristi a mers la baie pentru a-si face rutina de dimineata iar eu am vorbit cu Alina ca azi la ora 14:30 sa mergem la patinoar. Ea a zis ca va veni cu Andra si Denis,care s-au impacat de curand,iar eu o sa-i iau pe baieti si pe sor'-mea.

Dupa ce Cristi si-a facut rutina am urmat eu.Cristi a plecat acasa la el pentru a se imbraca.Parintii baietilor sunt la bucatarie, impreuna cu mama si tata, ne asteapta pentru micul dejun. Dupa ce m-am imbracat am hotarat sa merg la Ana. Oare s-au trezit.
Usa camerei era intredeschisa ,deci s-au trezit. Vlad era gata,imbracat ,arajat ,pe bines,pe cand Ana...? Ana se lupta cu parul ei. In dimineata asta nu era de partea ei. Am mai avut probleme d-astea ,dar asa grav niciodata. În timp ce eu si Ana incercam sa-i descurcam  parul usa se deschide. Era un Cristi uimit.

E: Vrea 2 palme sa se trezeasca.
V:Ma ofer.
A:Aloo,baiatu',nu te mai uita asa! N-ai mai vazut asa ceva?
C: Al treile razboi mondial s-a tinut in camera de langa mine si eu n-am stiut?Mm*perv face* Duțu,ce i-ai facut azi-noapte.
V: Eu? Nimic,am fost baiat cuminte.

Dupa ce Cristi i-a facut cateva poze Anei,iar eu si ea am terminat de aranjat parul am mers in bucatarie. Dupa ce am servit micul dejun ne-am gandit sa mergem prin fata blocului sa facem cateva poze in tricou si pantaloni scurti*a nins azi-noapte*.

Dupa ce am terminat si "sedinta foto" am inceput sa ne pregatim pentru a merge la patinoar.

Dupa o ora eram toti gata asa ca am plecat. Cu fetele si Denis ne vom intalni acolo. Abia astept,nu ne-am mai vazut din toamna. 

Dupa ce am ajuns si ne-am intalnit cu ei am mers si am imchiriat patinele. O sa stam 2 ore.

..........…………………………………

Au trecut cele 2 ore ,asa ca noi am iesit de pe patinoar. A fost foarte frumos.Nestiind nimeni sa patineze perfect fiecare a cazut de cel putin 2 ori.Am facut multe poze impreuna. Toti 7 am facut "trenuletul pe gheta" si ni s-au alaturat mai multe persoane.Momentul meu preferat a fost cand am patinat cu Cristi de mana si el  a cazut(cred ca a facut-o intentionat)tragandu-ma si pe mine deasupra lui si am cazut intr-o pozitie cam perversa.Cand am incercat sa ma ridic a venit Ana din spatele meu si m-a aruncat iar pe Cristi ,deasupra mea urmand sa se arunce ea,apoi Vlad ,fetele si Denis.Ma simteam ca intr-o shaorma,insa era cald si bine acolo  :))
Dupa ce  plecat de la patinoar ne-am luat la revedere de la Andu,Ali si Denis,apoi ne-am urcat intr-un taxi ,ajungand acasa dupa 15 minute.

Seara asta baietii nu vor mai dormi la noi.Maine ,mama si Steliana o sa pregateasca totul.Adica stiti...Haleala :))

Ana si Vlad sunt in camera baietilor,iar eu cu Cristi la mine in camera.Filmam "Ce-ai face daca..." pentru canalul lui,insa suntem intrerupti de sor'-mea care mai avea putin si intra prin usa.

ANA P.O.V.

Stateam cu Duțu in pat,el aproape adormise. Eu ma uitam pe Instagram. Dupa ce ma plictisesc sa ma uit la poze ma gandesc sa ma uit si la InstaStory-uri,cand deodata apare al lui Cristi. Pusese poza care mi-o facuse dimineata cand ma luptam cu parul. Apreciez ca nu mi-a dat tag,insa tot o sa regrete. L-am lasat pe Vlad in pat si am mers repede la Emma in camera.M-au anuntat ca filmeaza,insa nu ma intereseaza.Intru in camera si incep sa tip la Cristi.

A:Cristiii!!
C:Filmam!
A:Si te-am intrebat eu?De ce ai pus poza cu mine la story?
C:Eu?Ce poza?
A:Nu te face ca nu stii!
C: Chiar nu stiu.
A: Aia cu mine de azi-dimineata.
C:Aaa.Aia...De ce n-ai spus asa?*zambind*
A: Sterge-o!
C: De ce as face-o? E prea amuzanta.*razand*
A:A,da? *aratandu-i unghiile*
C:Gata,gata. O sterg dupa ce terminam de filmat.
A:Acum!
C:Pff,bine

Dupa ce Cristi a sters poza m-am linistit si am plecat din camera lor.

EMMA P.O.V.

Dupa ce au terminat cei doi scena care mie mi se parea de comedie,eu si Cristi am terminat de filmat. Pe la 00:39 a plecat sa-l editeze ca maine dimineata sa-l posteze. Eu mi-am luat pijamalele si m-am pus in pat adormind in scurt timp.



DOUBLE LOVE /VLAD SI CRISTI MUNTEANUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum